Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه "۱۰۰درصد مدارس آسیب‌دیده از سیل سال گذشته در ۳ استان خوزستان، گلستان و لرستان بازسازی شدند" گفت: در کشور ۱۴ هزار کلاس درس با گرمایش بخاری نفتی وجود دارد. - اخبار استانها -

مهراله رخشانی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به بازسازی مدارس آسیب دیده از سیل 98 در خوزستان اظهار داشت: 100درصد مدارس آسیب‌دیده از سیل 98 در 3 استان خوزستان، گلستان و لرستان بازسازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان نوسازی مدارس سال 99 بیش از 14 هزار کلاس درس بازسازی و تحویل دانش آموزان شده است؛ برای این پروژه‌ها بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بیشتر طرح‌های سازمان نوسازی مدارس نوساخت بوده و بخشی نیز نوسازی بوده است. در استان خوزستان 11 هزار کلاس درس تحویل داده شده و مشارکت خیرین در خوزستان بسیار مناسب است؛ این استان اکنون رتبه سوم کشور را از این لحاظ دارد که امیدواریم این رتبه بهتر شود. مدارس نوساز و یا تازه تاسیس به شکل هوشمند هستند و در مدارسی که 100درصد هوشمند نیست، حداقل یکی از کلاس‌ها هوشمندسازی شده است.

ابلاغ بودجه 1300 میلیارد تومانی نوسازی سیستم گرمایشی مدارس تا دو هفته آینده

معاون وزیر بهداشت: تا جایی که امکان دارد آموزش‌های مدارس به صورت مجازی برگزار شود

رخشانی‌مهر درباره مدارس 3 شیفته اظهار داشت: مدارس 3 شیفته در کشور نداریم ولی در شهرهای که پر تراکم هستند، مدارس 2 شیفته وجود دارد؛ مدارس خشت و گلی حذف شده است ولی مدارس کپری به دلیل سازگاری با شرایط بومی و معماری منطقه همچنان وجود دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه "بیش از 14 هزار کلاس با گرمایش بخاری نفتی در مناطق صعب‌العبور وجود دارد"، بیان داشت: برای سیستم سرمایشی 15 میلیارد تومان در خوزستان هزینه و کولر خریداری شده است. در مدارس تازه‌تاسیس، با هدف توسعه فضای ورزشی امکانات مربوطه فراهم می‌شود؛ این سازمان برای توسعه ورزش شنا و احداث استخر برنامه‌ای ندارد.

انتهای پیام/341/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون وزیر آموزش هزار کلاس کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، مدارس را جایگاه تحقق عدالت آموزشی دانست و بر افزایش سهم دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص، تأکید کرد.  
رضا مراد صحرایی نگاه رئیس جمهور مبنی بر لزوم ارتقاء کیفیت و تقویت مدارس دولتی را یادآوری کرد و گفت: باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم و این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.
وی برای تقویت مدارس دولتی، تأمین نیروی مورد نیاز این مدارس، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق این امر، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استاندارد‌های تقویت این مدارس و تدریس معلمان خاص در آنها را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه تأکید کرد: برای تقویت و ارتقاء جایگاه مدرسه که هدف اصلی آموزش و پرورش است، باید برخی محدودیت‌ها رفع و اختیاراتی به مدارس تفویض شود.

دیگر خبرها

  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود