Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمدی به ضرورت گرامیداشت روز ۱۳ آبان و انتقال مفاهیم استکبار ستیزی به جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمدرضا احمدی» صبح امروز (دوشنبه 14 مهر) در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت روز 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) با بیان اینکه سه رویداد تاریخی در 13 آبان ماه رقم خورده است، اظهار کرد: تبعید حضرت امام راحل به ترکیه که در اعتراض به قانون کاپیتالاسیون در سال 42 رقم خورد، امام(رحمه الله علیه) یک تنه در آن زمان به پاخاستند و این قانون ننگین اعتراض کرد و در نهایت رژیم شاهنشاهی بیدارگری امام راحل را برنتافت و ایشان را به ترکیه تبعید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: دومین رویداد تاریخی که حائز اهمیت است اعتراض دانش آموزان در سال 56 بود که همراه با دانشجویان این دانش آموزان مورد حمله دژخیمان رژیم شاهنشاهی قرار گرفتند و 56 نفر نیز به شهادت رسیدند.

 

حجت الاسلام احمدی افزود: در همین روز نیز در 13 آبان سال 58 تسخیر لانه جاسوسی رقم خورد که از سوی امام راحل به انقلاب دوم تعبیر شد که با این اقدام دانشجویان مقدرات کشور در درون کشور رقم خورد و حضرت امام راحل در دیدار با دانش آموزان در آن زمان نکات مهمی را در خصوص این اقدام بیان کردند.

 

وی افزود: تمام برنامه های ملی و مذهبی در کشور دست خوش بیماری منحوس کرونا قرار گرفته است و در برنامه های معنوی طراحان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ما به اقداماتی دست زدند و اجازه ندادند برنامه های ملی مذهبی ما مثل ماه محرم، رمضان و لیالی قدر به تعطیلی منجر شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: در بعد مراسم ایام ملی و انقلابی که یکی از ایام فاخر آن 13 آبان به شمار می رود در شرایط کرونا به سر می بریم و باید با توجه به سلامت مردم برنامه گرامیداشت در این روز برگزار شود.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه در سطح ملی عقیده مسئولان بر این است که در 13 آبان مراسم برگزار شود، افزود: انتظار این است که آموزش و پرورش، سپاه، بسیج اقشار، دانش آموزی و دانشجویی، تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه و غیره در این ایام همکاری بیشتری داشته باشند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی۱۳ ابان ۱۳ ابان روز دانش آموز 13 ابان حجت الاسلام احمدی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در همایش استانی گرامیداشت هفته بنیاد مسکن  با اشاره به دوراندیشی امام راحل در افتتاح حساب ۱۰۰ با هدف کمک به محرومان در حوزه مسکن گفت: در حال حاضر نیز مشارکت مردم شاه کلید موفقیت این بخش و به تبع آن بنیاد مسکن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه همه اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس آیات قرآن کریم است که برای مسکن محرومان تلاش می‌کند بیان کرد: تلاش‌های بنیاد مسکن قابل ستایش است، اما در کنار آن نیاز به مشارکت مردمی است که همراهی مردم در کمک به مسکن مستضعفان می‌تواند به درجات عالیه حرکت کند.

وی اضافه کرد: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بستر‌های لازم، فرهنگ‌سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

شماره حساب ۱۰۰ در بانک ملی به دستور امام راحل در اویل انقلاب اسلامی تاسیس شد تا از آن طریق برای مستضعفان مسکن ساخته شود و با توجه به میزان مشارکت مردمی در همان مقدار نیز دولت اعتبار لازم را برای ساخت مسکن این طرح در نظر می‌گیرد،

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام راحل
  • گزارش تصویری | مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان های امام راحل
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم