Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش سلمانی گفت: ۴۸ شرکت کننده مرحله اول ۵۱ اثر را به دبیرخانه ارسال کردند که پس از بررسی هیات داوران ۲۳ اثر در دو گروه سنی ۱۲ تا ۲۵ و ۲۵ سال به بالا به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ مراسم اختتامیه اولین سوگواره چاوشی خوانی سوز فرات با حضور شهردار بندرعباس، مسئول انجمن تعزیه، مسئول شرکت ایرانیان فیلم خلیج فارس، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، معاون فرهنگی هنری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس، معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و جمعی از مسئولین، شب گذشته در سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین سوگواره چاوشی خوانی سوز فرات در دو بخش رده سنی الف و ب داوری شد که مهدی رنجبر از هیات امام رضا(ع) زیارت امام رضا(ع) شهرستان میناب رتبه سوم، امیرحسین جاور از منبر مشهدی سکینه رتبه دوم، امیرحسین خاکی از حسینیه سیدالشهدا روستای نصیرایی شهرستان میناب رتبه اول را در رده سنی الف به دست آوردند.

رده سنی ب نیز رتبه های سوم تا اول را به ترتیب ابراهیم سالاری از شهرستان رودان، احمد خاکی از حسینیه روستای نصیرایی شهرستان میناب و عبدالعلی بلوچ نژاد از منبر مشهدی سکینه شهرستان بندرعباس کسب کردند.

علی اصغر شعبانی حسینیه سیدالشهدا محله نایبند شمالی شهرستان بندرعباس در رده سنی الف و کیدی غریب زاده از هشت بندی شهرستان میناب رده سنی ب برگزیده آراء مردمی شدند، همچنین هیات داوران اولین سوگواره چاوشی خوانی سوز فرات، احد آفتاب و نبی بختاری را در رده سنی الف و محمدرضا ناصری دریایی رده سنی ب شایسته تقدیر دانستند.

غلام پورعبدالهی، محمد جعفری تختی، غلام محبوبی، سهراب جعفری، حبیب رحیمی داوران پیشکسوت استان هرمزگان در زمینه مداحی، چاوشی خوانی و تعزیه خوانی بودند که شرکت کنندگان را در رده های سنی الف ۱۲ تا ۲۵ سال و رده سنی ب ۲۵ سال به بالا داوری و قضاوت کردند.

۵۱ اثر به سوگواره چاوشی خوانی سوز فرات فرستاده شد

کوروش سلمانی دبیر اجرایی سوگواره چاوشی خوانی سوز فرات اظهار کرد: در سال جاری و به همت بنیاد خلاقیت جوان بندرعباس، دبیرخانه سوگواره چاوشی خوانی سوز فرات از تیرماه ۱۳۹۹ شروع به فعالیت کرد و اولین تجربه خود را در ماه های محرم و صفر به اتمام رساند.

دبیر اجرایی سوگواره چاوشی خوانی سوز فرات افزود: هدف از برگزاری سوگواره جذب و احیای ظرفیت هایی است که به لحاظ آئینی و آواهای مذهبی در استان هرمزگان به آن کمتر پرداخته شده است و امیدواریم با حمایت دیگر ارگان ها وسازمان ها بتوانیم این سوگواره را در سطح ملی و منطقه ای نیز برگزار کنیم.

سلمانی ادامه داد: ۴۸ شرکت کننده مرحله اول ۵۱ اثر را به دبیرخانه ارسال کردند که پس از بررسی هیات داوران که از بزرگان مداحان، تعزیه خوانی و چاوشی خوانی استان هرمزگان بودند، ۲۳ اثر در دو گروه سنی ۱۲ تا ۲۵ و ۲۵ سال به بالا به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

وی اضافه کرد: با حمایت شهرداربندعباس، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، انجمن تعزیه و بسیج هنرمندان هرمزگان تمامی شرکت کنندگان از شهرستان های بندرعباس، میناب و رودان، آثار خود را در یک محیط یکسان ضبط کردند که به مرحله داوری سپرده شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان میناب رده سنی الف رده سنی ب ۲۵ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج

اسامی ۱۳ نامزد ثبت‌نام کننده در انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاظم دستگردی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج اسامی زیر را به نام نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرح اعلام کرد:

قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان

 

1. فاطمه ابوالقاسمی
2. مجتبی ارشدی
3. احمد علی بابایی
4. مهرداد پهلوان زاده
5. کمال جوانمرد
6. علیرضا خسروی
7. شهریار رحمانی اصل
8. وحیده صوابیه
9. حمزه علی پور
10. حمید گودرزی
11. محمدرضا محمدی بهابادی
12. مسعود ناموری آذر
13. امیرعرفان هاشمی

دستگری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت ورزش و جوانان، ان‌شاءالله در اوایل تیرماه مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • ️آتش نشانان بندرعباس به مناطق سیل زده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد