Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، مصطفی ستاک رئیس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به تشریح نحوه آموزش و فعالیت های انجام شده طی بحران کرونا پرداخت و گفت: با توجه به مشکلات حاصل از شیوع بیماری کرونا و محدودیت های آن، کلاس های این دانشکده در سامانه الکترونیکی دانشگاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کلاس هایی که از طریق سامانه الکترونیکی برگزار می شود کاملا تعاملی و دو سویه است، دانشجویان امکان تعامل و گفت وگو با اساتید را دارند، در کلاس های تحصیلات تکمیلی بنابر اجازه اساتید، دانشجویان می توانند مدیریت کلاس را بر عهده بگیرند و حتی به آسانی می توانند به ارائه مطالب مورد نیاز بپردازند.
ستاک در مورد نحوه فعالیت های آموزشی در دوران شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز اساتید را برای ارائه اطلاعات با کیفیت بسیار بالا فراهم کرده ایم.
رئیس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: به جهت بالا بردن کیفیت آموزش بیش از سه کارگاه آموزشی برای تمامی اساتید و پرسنل در خصوص اینکه چگونه می توان از سیستم آموزش الکترونیکی به نحو احسن استفاده کرد، برگزار کرده ایم و نتایج حاصل آن بسیار مفید بوده و اساتید توانستند به خوبی با کلاس های الکترونیکی مأنوس شوند.

وی افزود: به دلیل کیفیت بسیار بالای محتوای ارائه شده در سامانه الکترونیکی دانشگاه، آسانی دسترسی و تعاملات مناسبی که بین اساتید و دانشجویان صورت گرفته، بازخورد بسیار خوبی از دانشجویان دریافت کرده ایم که نشان دهنده رضایت آن‌ها از آموزش در سامانه الکترونیکی است.

ستاک در مورد برگزاری جلسات دفاع پایان نامه های تحصیلات تکمیلی بیان کرد: تمامی دفاعیه های تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری انجام می‌شود اما در مواردی ممکن است به صورت ترکیبی نیز انجام شود، به عبارتی برخی از داوران ممکن است از طریق سامانه الکترونیکی به داوری بپردازند. گفتنی است، این موضوع باعث شده از اساتید خارج از کشور نیز در این جلسات دعوت به عمل آید و از این طریق کیفیت جلسات دفاع بسیار بالا رفته است.
او در پایان در مورد نحوه آزمون ها در سامانه الکترونیکی دانشگاه گفت: آزمون‌هایی که در سامانه الکترونیکی از دانشجویان گرفته می‌شود برای دوری از فضای هم فکری درمدت امتحان، اکثراً اساتید برای هر دانشجو سوال جداگانه‌ای طرح می‌کنند و دانشجویان از این نحوه آزمون بسیار راضی هستند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سامانه الکترونیکی تحصیلات تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد

به گزارش وبدا، سامانه انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فعال خواهد شد.

دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در زمان بندی اعلام شده نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا‌های انتقال دانشجویان بر اساس بازه‌های زمانی اشاره شده با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و مصوبات شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف اقدام کنند.

زمانبندی سامانه انتقال دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

شنبه ۱ اردیبهشت ماه تا چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳: ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم

شنبه ۲ تیر تا شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو

یکشنبه ۱۷ تیر تا یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳: رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبداء

دوشنبه ۱ مرداد تا سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو

چهارشنبه ۱۷ مرداد تا چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳: بررسی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد و تایید نهایی و تثبت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبدا و ارسال به دانشگاه مقصد

سامانه میهمانی در طول نیمسال تحصیلی فعال بوده و نیازی به رعایت این جدول زمانبندی نیست.

همچنین با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته به عهده کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) وزارت بهداشت خواهد بود.

در دانشگاه‌هایی که سامانه انتقال در موعد مقرر فعال نیست، مسؤولیت به عهده همان دانشگاه بوده و از ارجاع هرگونه مکاتبه اداری و یا دانشجو به وزارت بهداشت جهت اخذ مجوز خارج از سامانه خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند
  • برخی از مدارس فارس سه شنبه غیر حضوری شدند
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه