Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی گفت: تمام پرواز شرکتهای هواپیمایی ایرانی و هواپیمایی "العراقیه" تا اطلاع بعدی از مبدأ جمهوری اسلامی ایران به عراق و بالعکس لغو شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ شهاب امینی ضمن هشدار به هموطنان درباره وعده‌های اعزام به عتبات عالیات، اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزهای کشور عراق، عده‌ای فرصت‌طلب با سوء‌استفاده از موقعیت پیش آمده، اقدام به اخذ مبالغی از برخی زائران اربعین حسینی کرده و در شرایطی که هیچ اقدامی برای اعزام آنها به عتبات عالیات نمی‌توانند انجام دهند، زائران را در مبادی خروجی کشور سرگردان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی با بیان اینکه طبق اعلام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، تمام پرواز شرکتهای هواپیمایی ایرانی و هواپیمایی "العراقیه" تا اطلاع بعدی از مبدأ جمهوری اسلامی ایران به عراق و بالعکس لغو شده، خاطرنشان کرد: طبق قوانین کشور عراق، ورود غیرمجاز تحت هر شرایطی به آن کشور ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی، به افراد شیاد و فرصت‌طلب درباره کلاهبرداری از زائران اربعین حسینی هشدار داد و تصریح کرد: پلیس آگاهی در برخورد با اینگونه افراد کاملاً قاطع و جدی بوده و پلیس در اسرع وقت، نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام خواهد کرد.

امینی همچنین مشتاقان زیارت اربعین حسینی را به پیگیری اخبار از رسانه‌های معتبر (رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی) فراخواند و از آنها خواست در مواجهه با این گونه موارد، مراتب را با مرکز فوریتهای پلیسی 110 درمیان بگذارند.

شناسایی 3 باند کلاهبردار با وعده اعزام زائر اربعین به عراقگزارش| امکان حضور هیچ زائر ایرانی در مراسم اربعین امسال وجود ندارد + پاسخ به شایعات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی اربعین پیاده روی اربعین اخبار عراق پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس سازمان هواپیمایی اربعین پیاده روی اربعین اخبار عراق پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده ، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو اظهار داشت؛ ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می رساند با هماهنگی های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاهها برطرف و شرکتهای هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه ریزی شده می باشند.

مسافران محترم می توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه نمایند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896925

دیگر خبرها

  • پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری