Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@17:57:35 GMT

ایران طرحی برای پایان منازعه قره باغ آماده کرده است

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۰۹۶۳

ایران طرحی برای پایان منازعه قره باغ آماده کرده است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران در زمینه مساله قره باغ طرحی را آماده کرده است که با مشورت هر دو طرف موضوع و همچنین همسایگان و دولت‌های منطقه پیگیری خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اشاره به درگیری‌های قره باغ گفت: ایران اتفاقات و جنگی که در مرزهای شمال غربی کشور در جریان است را با حساسیت و دقت و از نزدیک و در تماس مداوم با همه طرف‌ها پیگیری و دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب زاده افزود: ایران از روز اول به همه طرف‌ها اعلام کرد که مسیر نظامی برای حل و فصل این منازعه چند دهه‌ای وجود ندارد.   وی تاکید کرد: ما مجددا ضمن احترام به تمامیت ارضی آذربایجان و خروج نیروها از شهرهای اشغالی، تاکید می‌کنیم که باید هرچه زودتر توقف درگیری‌های نظامی برای آغاز گفتگوهای سیاسی فراگیر و زمان‌دار اتفاق بیافتد.   سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ایران در این زمینه طرحی را آماده کرده است که این طرح در چارچوبی که عرض کردم با جزئیات آماده شده است که با مشورت هر دو طرف موضوع و همچنین همسایگان و دولت‌های منطقه پیگیری خواهد شد.   خطیب زاده گفت: امیدوارم هر دو طرف بنا بر رسالت تاریخی از ادامه جنگ و خشونت اجتناب کنند و حقوق اصلی که عدم تعرض به غیر نظامیان است را با دقت رعایت کنند و توجه داشته باشند که ایران نمی‌تواند درگیری در مرزها و تعرض به خاک خود را تحمل کند.   وی ادامه داد: ما به هر دو طرف ارمنستان و آذربایجان گفتیم که توجه، دقت و مراقبت لازم را داشته باشند که این مساله جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران است که مرزهای ایران نباید مورد تعرض ناآگاهانه و غیرعمدی قرار بگیرد.   ادامه دارد ...    

منبع: دانا

کلیدواژه: دو طرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

کد خبر 845298 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی

دیگر خبرها

  • توصیه عباس آخوندی برای روزهای بعد از حمله سپاه به اسرائیل /تا آخرین لحظه طرفدار دیپلماسی هستیم /هیچ کس در منازعه دست خود را رو نمی کند
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد
  • سخنگوی وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
  • عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند
  • وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم