Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@19:29:21 GMT

پارک های کرج تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۰۹۸۸

پارک های کرج تعطیل شدند

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما و منظر شهری شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به شیوع بیماری کرونا ویروس و وضعیت قرمز استان البرز، گفت: طبق مصوبه ابلاغی در مجمع شهرداران استان البرز به منظور  مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از افزایش شیوع آن،  پارک های کرج تعطیل شدند. 

وی با بیان اینکه به منظور ممنوعیت تردد شهروندان،  اطراف پارک های کرج نوار قرمز کشیده شده است، یادآور شد:  ممنوعیت تردد در اماکن عمومی از جمله پارک‌ها تنها توسط شهرداری میسر نیست و به همکاری نیروی انتظامی و مشارکت شهروندان نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بضاعتی پور خاطر نشان کرد: جلوگیری از شیوع کرونا نباید فقط به تعطیلی مراکز مربوط به شهرداری منجر شود ؛ در حالیکه تمامی اصناف پرخطر ، رستوران ها، قلیانسراها و غیره باز است. این امر به مراکز درآمدی بخش خصوصی در اماکن شهرداری که با آنها قرارداد داریم و چک هایشان پرداخت شده، آسیب می زند.

وی افزود:  اگر قرار بر تعطیلی باشد  باید همه اصناف تعطیل شوند نه فقط اصناف طرف قرارداد با شهرداری، همچنین رعایت موارد بهداشتی توسط مردم ضروری است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کرج منظر شهری نیروی انتظامی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود/ با روزه خواری در ملاء عام برخورد می‌شود 

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: با هرگونه روزه خواری در ملاء عام برخورد می‌شود. 

حمید رضا کریمی در نشست با ضابطین دستگاه  قضایی استان، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، اظهارکرد: به منظور حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان، در این ایام تنها رستوران هایی که در محدوده مراکز اقامتی و بیمارستان ها هستند باید مجوز فعالیت در طول روز را داشته باشند. 

وی افزود: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند دستورالعمل هایی که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک رمضان است را رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضایی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه به حرمت شکنی برخی از اغذیه فروشی ها سیار در سطح شهر در ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و گفت: در صورت مشاهده این اغذیه فروشی ها که ساندویچ گرم مانند فلافل پخت می کنند، خودرو آنها توقیف خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه هایی که در حوزه زیرساخت های ارتباطی خدمت رسانی می کنند، مانند فرودگاه و اداره کل راهداری و حمل و نقل مسافر نیز باید در فضاهای محیطی خود نسبت به ترویج فرهنگ روزه داری اقدام کنند. 

کریمی اضافه کرد: به  دلیل تقارن سیزده فروردین با ایام شهادت حضرت علی(ع)، شهرداری باید در برخی از مراکز تفریحی شهر مانند پارک شرقی و غربی فضاسازی محیطی لازم را انجام دهد. 

وی تاکید کرد: همچنین در این ایام باید از محتوای آیات، احادیث و متون زیبای مرتبط با ماه رحمت الهی و لیالی قدر در سطح شهر، نسبت به برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی مذهبی، آموزش‌های قرآنی، تعالیم دینی و... در پارک های شرقی و غربی طاق بستان و پارک شاهد اقدام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳فروردین تعطیل است/ ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود/ با روزه خواری در ملاء عام برخورد می‌شود 
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • پارک‌سوار شمالی شهر قم ساماندهی می‌شود
  • مازندران رکورددار سفرهای نوروزی