Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@14:28:35 GMT

افزایش بهای رسمی ۲۳ ارز

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۱۱۰۲

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه چهاردهم مهرماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۱۱ ریالی به قیمت ۵۴ هزار و ۳۴۷ ریال و هر یورو نیز با ۵۵ ریال افزایش، ۴۹ هزار و ۲۶۰ ریال اعلام شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۸۰۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۱۴ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵۳۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۲۰ ریال، روپیه هند ۵۷۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۱۰۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۵۴۴ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۷۹۱ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۶۳۵ ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۹۲۰ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۵۵۳ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۴۰۳ ریال، روبل روسیه ۵۳۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۴ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۱۶۲ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۲۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۰۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۷۶ ریال، کیات میانمار ۳۳ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۷۰۰ ریال تعیین شد.

 

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۷۰۷ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۸۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار ۲۳۶ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۹۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۱۳۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۷۳۱ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۱۰۴ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۳۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۱۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۷۱۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۹ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

 

مهر

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اقتصاد آمریکا جام نیوز دلار ارز ۱۱ هزار ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت

بهای نفت در بازار جهانی طی ماه‌های اخیر به شدت تحت تاثیر وقایع سیاسی به ویژه جنگ اوکراین در شرق اروپا و جنگ غزه در خاورمیانه قرار داشته است. در عین حال، بهای طلای سیاه تحت تاثیر داده‌های آماری مربوط به عرضه و تقاضا و نیز رشد اقتصادی قدرت‌های بزرگ قرار دارد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، بهای نفت در معاملات امروز بازار انرژی روند کاهشی داشت. 

بر این اساس، نفت برنت دریای شمال با ۴۰ سنت کاهش، ۸۸ دلار و ۲ سنت در هر بشکه داد و ستد شد. بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز با ۵۵ سنت کاهش، به ۸۲ دلار و ۸۱ سنت در هر بشکه رسید. 

تضعیف دلار در برابر سایر ارز‌های معتبر جهانی باعث افزایش جزئی بهای نفت در اوایل امروز شده بود. با این حال، سایر عوامل بار دیگر روند بهای نفت را کاهشی کرد. 

تحلیل‌گران بازار می‌گویند کاهش نگرانی از گسترش جنگ غزه به سایر مناطق در خاورمیانه به ویژه کاهش تنش میان ایران و اسراییل از جمله دلایل سیاسی تاثیر گذار بر روی کاهش بهای نفت بوده است. 

گرچه گزارش جدید آژانس انرژی آمریکا حاکی از کاهش ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه‌ای نفت ذخایر تجاری این کشور بود که این مسئله می‌توانست بهای نفت را افزایش دهد؛ اما داده‌های اقتصادی درباره کاهش فعالیت‌های تجاری در ایالات متحده، این موضوع را خنثی کرد. 

تحلیل‌گران می‌گویند تا زمانی که تنش‌های جهانی همانند جنگ اوکراین که یک سوی آن کشور‌های بزرگ صادر کننده نفت همانند روسیه هستند و یا منازعات در مناطق حساس جهان همانند خاورمیانه که بخش قابل توجهی از صادرات نفت را صادر می‌کند، جریان دارد بازار نفت می‌تواند شاهد نوسانات شدید در بهای طلای سیاه باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش بهای جهانی نفت
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات