Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد باقری مدیر امور آبفا دهگلان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: روستا‌های بریان خان، قوچم و بایه با مجموع ۱۳۶ نفر جمعیت و ۱۳۱ اشتراک که آب شرب آن‌ها از مجتمع بلدستی تأمین می‌شود، دچار مشکل کمبود آب بودند که با انجام تعمیرات و اصلاحات این مشکل برطرف شد.

او افزود: در روستا‌های سرواله، هندی بلاغ، سرابدوکل، بهمن اباد و زاغه با مجموع ۹۸۲ نفر جمعیت و ۳۲۱ اشتراک که محل تأمین آب آن‌ها چشمه است، آبرسانی سیار به صورت روزانه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آبفا دهگلان خاطرنشان کرد: در روستا‌های ابراهیم آباد، هلیزآباد و میمون آباد نیز با مجموع ۷۰۶ نفر جمعیت و ۲۱۴ اشتراک آبرسانی سیار به صورت روزانه انجام می‌شود؛ ضمن آنکه در روستا‌های بگه جان و تازه آباد با ۶۶۴ نفر جمعیت و تازه آباد قروچای و تاته رشید نیز از طریق انجام تعمیرات و اصلاحات ارتقای آبرسانی انجام گرفت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب آب شرب نفر جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح شبکه آبرسانی روستای گیروناویک شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  یدالله سلطانی با اشاره به اصلاح شبکه آبرسانی در این روستا اظهار کرد: به منظور توزیع آب شرب پایدار، افزایش کمی و کیفی فشار آب، جلوگیری از هدر رفت آب و کاهش شکستگی‌ها، ۱۰۰ متر عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در روستای گیرناویک اجرا شد.

وی گفت: بعلت کم بودن قطر لوله موجود و افت فشار آب در زمان اوج مصرف سایز لوله موجود از ۶۳ به ۹۰ میلیمتر افزایش پیدا کرد.

 وی ضمن قدردانی از مردم بخش قطور، خاطرنشان کرد: مجموعه آب و فاضلاب با تلاش شبانه روزی و جهادی در مسیر اجرای برنامه‌های دولت و خدمات رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. روستای گیرناویک با ۲۵۵ خانوار و یک هزار و ۷۰ نفر جمعیت در بخش قطور شهرستان خوی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی
  • اصلاح شبکه آبرسانی روستای گیروناویک شهرستان خوی
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402