Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی گفت: توزیع نهاده از طریق سامانه بازارگاه به شدت نظارت می شود و برای مرغداری های مختلف سهمیه نهاده در این سامانه مشخص شده است.

کاظم خاوازی یکشنبه شب در دیدار تشکل ها، فعالان و نخبگان کشاورزی استان خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر کشور حدود ۱۷ میلیون تن وابستگی به خرید نهاده کشاورزی دارد در حالی که در تحریم کامل هستیم و فشار بر دولت بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بانک مرکزی تمام تلاش خود را انجام می دهد و به وزارت جهاد کشاورزی همان نگاه را داشته که به وزارت بهداشت داشته، شاید در بسیاری از مواقع نگاه بانک مرکزی به وزارت جهاد کشاورزی برای تامین نهاده های کشاورزی نسبت به وزارت بهداشت برای تامین دارو بیشتر بوده است.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه فشار سنگینی بر بانک مرکزی برای تامین ارز وجود دارد اظهار داشت: برای تامین ارز از همه تکنیک ها استفاده شده است.
وی از این شرایط به جنگ اقتصادی یاد کرد و گفت: ما اکنون نسبت به تامین جو و کنجاله عقب هستیم در حالی که شرایط اداره کشور نیز شرایط عادی حتی پنج ماه قبل نیست.
خاوازی افزود: شرایط به گونه ای نیست که اگر جای من را با استاندار یا برعکس عوض کنند شق القمر شود بلکه فشار بسیار زیاد است اما سعی کرده ایم در این مدت از بخش کشاورزی دفاع کنیم.
وی تصریح کرد: اکنون با برنامه ریزی های انجام شده مانند زمان جنگ شروع به نظارت کردن کرده ایم و براساس سامانه، نهاده ها توزیع می شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: لیست عده زیادی از افرادی که در تامین و توزیع نهاده های کشاورزی فعالیت داشته اند از جمله افرادی که در تامین و توزیع ارز، کالا و توزیع نهاده اقدام کرده یا نکرده اند در اختیار رییس قوه قضاییه قرار گرفت و اگر دو یا سه لیست دیگر تحویل بدهیم بخشی از این ماجرا به پایان می رسد.

برچسب ها: وزارت جهاد کشاورزی ، نهاده دامی ، سامانه بازارگاه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KM7

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی نهاده دامی سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی توزیع نهاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد

نصرت الله نیکو مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اجرای این طرح‌ها باعث شد تا هزار و ۲۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری مجهز شوند و نیاز بهره برداران را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه هزار و ۹۵۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین نیز در حال اجرای سامانه‌های نوین آبیاری است، ادامه داد: ۱۳۰ طرح برای این منظور در دستور کار قرار دارد که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها ۶۳ درصد بوده و درحال تکمیل است.

نیکو اضافه کرد: ۶۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز است که این عملکرد سبب شده تا در سطح کشور رتبه دهم را بین استان‌ها به دست بیاوریم.

به گفته این مسئول، سازمان جهاد کشاورزی در برنامه ریزی پیش رو باید سه هزار هکتار طرح سامانه‌های نوین آبیاری را در اراضی کشاورزی اجرایی کند که بخش قابل توجهی از این مهم نیازمند تامین اعتبار به موقع و در برخی موارد همکاری بهره برداران است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: سامانه‌های نوین آبیاری سبب کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری و کیفیت مصرف آب می‌شود که استفاده از این روش به عنوان یکی از برنامه اصلی و هدفمند در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • ضوابط تامین ارز از محل واردات در مقابل صادرات اعلام شد
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد