Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تدابیر لازم برای بازگشائی مدارس با حفظ پروتکل های بهداشتی در استان اندیشیده و بحمدلله همه مدارس از نیمه شهریورماه تاکنون بازدید شده و در بین بیش از ۸۴۰۰ مدرسه بازدید شده، تنها یک مدرسه در استان تعطیل شده و فرصت یک هفته ای به آن دادیم.

"احمد اسکندری نسب" ظهر امروز ۱۴ مهرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به افزایش ۶۰ درصد حقوق فرهنگیان، پرداخت پاداش پایان خدمت همکاران به صورت یکجا و دیگر اقداماتی که در دوره آقای حاجی میرزائی وزیر آموزش و پرورش صورت گرفته اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست های وزارت آموزش و پرورش تلاش کردیم مدرسه را در زیست بوم جدید تعریف کرده و در ساختارها و ماموریت های آموزش و پرورش تغییراتی به وجود بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تدابیر لازم برای بازگشائی مدارس با حفظ پروتکل های بهداشتی در استان اندیشیده و بحمدلله همه مدارس از نیمه شهریورماه تاکنون بازدید شده و در بین بیش از ۸۴۰۰ مدرسه بازدید شده، تنها یک مدرسه در استان تعطیل شده و فرصت یک هفته ای به آن دادیم.

اسکندری نسب با اشاره به تهیه اطلس یادگیری مدارس استان و آموزش الکترونیکی تصریح کرد: میزان دسترسی دانش آموزان به آموزش های حضوری، غیرحضوری، شبکه شاد و تلویوزیون تدوین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: در هفته های نخست فعالیت مدارس در برخی نقاط تا ۹۵ درصد حضور دانش آموزان را داشتیم ضمن اینکه در استان کرمان ۷۱۰ مدرسه زیر ۱۰ نفر و بیش از ۲۳۰۰ مدرس کمتر از ۱۰۰ نفر دانش آموز داریم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد از دانش آموزان استان به تلفن همراه و ابزار آموزش مجازی دسترسی دارند، افزود: تلاش کردیم پوشش حداکثری برای همه دانش آموزان داشته و هیچ دانش آموزی از آموزش باز نماند و علی رغم شرایط خاص امسال نزدیک به ۶۰ درصد از پیش دبستانی ها ثبت نام کرده و ثبت نام پایه اول ابتدائی بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.

اسکندری نسب تصریح کرد: راه اندازی موسسات مجازی آموزشی برای کنکور در مناطق محروم استان در راستای عدالت آموزشی صورت گرفته و در سال جاری ۳۹ درصد رشد در کسب رتبه های زیر ۱۰۰۰ در کنکور را داشته ایم.

وی بیان کرد: در جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی استان کرمان همیشه رتبه های اول تا سوم را داشته و حضور دانش آموزان را در بیش از ۹۵ درصد مسابقات قرآن و عترت داریم و مراسم اختتامیه جشواره ملی فرهنگی هنری "علمدار" ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز زمستان امسال برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش کروناویروس استانی علمی و آموزشی آموزش و پرورش دانش آموزان استان کرمان بازدید شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر بالغ‌بر ۶۰ هزار نفر شرکت داشتند که در زمان حاضر نیز مرحله استانی با حضور دوهزار دانش آموز به میزبانی منطقه کاکی در بخش دانش‌آموزان دختر و شهرستان دیلم در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

محمود حق‌دوست با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان یک مسلمان در راستای ترویج معارف قرآنی از همان ابتدای دوران دانش‌آموزی به عنوان یک رسالت باید تلاش کنیم تا در فعالیت‌های قرآنی حضور چشمگیر و فعال داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مسطوران و پیوند مسجد، منزل و مدرسه، گفت: با حمایت و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان و توجه ویژه استاندار محترم مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احیای نمازخانه‌های مدارس اختصاص یافته است که امیدواریم یا همکاری سایر دستگاه‌ها نیز گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی