Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قنبری رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی اداره کل استان زنجان از تولید بیش از ۱۰۰۰ محتوای فرهنگی و تربیتی در قالب عکس، پوستر، کلیپ و... در موضوعات مختلف فرهنگی و هنری جهت بارگذاری در شبکه شاد در ایام شیوع بیماری کرونا و در جهت ادامه روند فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مدارس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه قالب تولیدات محتوا‌های فرهنگی و هنری توسط کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان زنجان تولید و ارائه شده است، گفت: در این امر باید مربیان پرورشی مدارس نیز جهت تولید محتوای الکترونیکی پای کار بیایند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشیدر ادامه از مشکلات ارسال تولیدات فرهنگی و هنری به وزارت از طریق کانال ftp وزارت انتقاد کرده و گفت: قبلاً نیز از طریق مکاتبه با وزارت مشکلات بارگذاری در کانال ftp مطرح شده است.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش زنجان شبکه شاد فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در بازدید خانواده ها از موزه ها، کانون برای  غنی سازی اوقات فراغت کودکان برنامه های متنوعی برای مخاطبین هدف اجرا شده است.

برپایی ایستگاه های مطالعه و نقاشی، روخوانی کتاب، کاغذ و تا و بازی با سرگرمی های سازنده کانون از  فعالیت هایی اجرایی در این ایام است.

موزه کودک ارومیه نیز   هر روز از ساعت ۸ تا ۱۴ پذیرای کودکان و نوجوانان مسافر است.

دیگر خبرها

  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • برج آزادی رکورد بازدید را شکست
  • بهره مندی بیش از ۲۸ هزار مسافر از خدمات هلال احمر
  • جهش تولید بدون اصلاح انگاره‌های ذهنی وجود ندارد
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد