Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: برای تکمیل خط 6 به طول 32 کیلومتر؛ خط 7 به طول 27 کیلومتر و ادامه خط یک تا شهر جدید پرند به طول 50 کیلومتر به بیش از 12هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.
علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در گفتگو با شهر، درباره وضعیت تجهیزات خطوط 6 و 7 مترو تهران، توضیح داد: میزان پیشرفت تکمیل تجهیزات در خط 6 حدود 22 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر این خط از بزرگراه دولت آباد (جنوب شرق تهران) تا شهرک کن (شمال غرب تهران) به طول 32 کیلومتر و با 27 ایستگاه است.
او درباره خط 7 بیان کرد: میزان پیشرفت فیزیکی خط 7 برابر با 70 درصد است. این خط از حدفاصل ورزشگاه تختی تا میدان بوستان سعادت آباد (شمال غرب تهران) به طول حدود 27 کیلومتر و با 22 ایستگاه است.
به گفته امام؛ عدد ثابتی برای هزینه تجهیزات خطوط وجود ندارد چرا که نرخ ارز مدام درحال تغییر است.
او با بیان اینکه عمده کارهای ساختمانی این دو خط انجام شده است اما عملیات ساختمانی خط 6 جلوتر از خط 7 است، افزود: دوره مدیریت پیشین بیشتر اهتمام بر کارهای ساختمانی خط 6 گذاشته شد و به همین علت کارهای ساختمانی خط 7 عقب مانده است.
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره خط پرند، گفت: ادامه خط یک تا پرند به طول 50 کیلومتر هنوز تکمیل نشده است. همچنین بخش‌هایی افتتاح شده تا فرودگاه امام خمینی (ره) نیز به بیش از 300 میلیارد تومان برای تکمیل تجهیزات به منابع مالی نیاز دارد. برای تکمیل خطوط 6 و 7 و ادامه خط یک تا پرند به بیش از 12 هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.
خبرنگار: ملیکا هاشمی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلیارد تومان برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، احیاجاهدی اظهار داشت: تاکنون یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری، خطوط اصلی و انتقال در شهر ارومیه اجرا شده و برای تحت پوشش قرار دادن صددرصدی، نیاز به ۲۵۰ کیلومتر شبکه است که با برنامه ریزی‌های انجام شده تا ۵ سال آینده اجرا خواهد شد.   وی در خصوص مسائل و مشکلات فاضلاب در منطقه حاجی پیرلو ارومیه نیز گفت: این منطقه و خیابان گلشن که با مشکل مواجه هستند، سابق براین بدلیل قرار گرفتن در خارج از محدوده شهر، فاقد شبکه فاضلاب و براساس مطالعات انجام شده دارای سیب معکوس بوده که در برنامه‌های مطالعاتی شرکت آب و فاضلاب برای اجرای سامانه فاضلاب قرار دارد.   وی، نیاز منطقه به شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب د راین منطقه را ۷ کیلومتر اعلام کرد و افزود: با اتمام مطالعات مورد نیاز، اجرای شبکه فاضلاب در منطقه حاجی پیرلو و خیابان گلشن در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی‌شده
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی شده چطور است؟
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم