Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، "محسن حاجی میرزائی" امروز ۱۴ مهرماه در بدو ورود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهداء ادای احترام کرد.

وی در ادامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از حضور در استان کرمان سرکشی به وضعیت استان و گفتگو با همکاران و بررسی اوضاع و رسیدگی به مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزائی درباره شیوع کرونا و فعالیت مدارس افزود: مطالعات بهداشت جهانی نشان می دهد تاکنون فعالیت مدارس بر سیر کرونا تاثیرگذار نبوده و آمار و ارقام کنونی هم این را نشان می دهد ضمن آنکه باید عنوان کرد که ظرفیت دانش آموزان در مدرسه کامل نیست و هم اکنون ۱۰ درصد حضور دانش آموزان در مدارس را داریم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حضور و یا عدم حضور دانش آموزان در مدارس وابسته به رای ستاد ملی کرونا و تشخیص وزارت بهداشت است، افزود: هر زمان تشخیص دهند در هر منطقه ای که حضور دانش آموزان برای سلامتی زیان بار باشد، فعالیت مدارس غیر حضوری می شود.

حاجی میرزائی با اشاره به پیش بینی ها برای آموزش حضوری و غیرحضوری اظهار کرد: ۳۵ درصد مدارس زیر ۵۰ دانش آموز دارند و می توانند مراقبت لازم را بر رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

وی بیان کرد: برای کسانی که دسترسی به اینترنت و ابزار هوشمند ندارند برنامه تلویریونی پیش بینی شده و همه درس های مقاطع مختلف تحصیلی از تلویزیون ارائه می شود و این پوشش در تمام جغرافیای کشور وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزان می توانند هر دو هفته یا سه هفته با مراجعه به معلم اشکالات خود را برطرف کنند و برای آنهایی که دسترسی به هیچ کدام از موارد نباشد بسته های خودآموز تهیه شده و در اختیار قرار می گیرد تصریح کرد: تعهد کرده ایم همه در شرایط کرونا از آموزش بهره مند باشند و دو حق آموزش و سلامت با هم مدنظر است.

حاجی میرزائی بیان کرد: در زمینه تعطیلی مدارس در استانها اگر ستاد استانی به جمع بندی برسند و ستاد ملی و وزارت بهداشت تایید کندد، اعمال می شود.

پربیننده ترین افزایش ۷هزار نفری استخدام در آموزش و پرورش آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۷/۱۲) آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۷/۱۳) تهران یک هفته تعطیل شد شرایط بومی‌گزینی در آزمون استخدامی فراهم می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شیوع کرونا مدارس بازگشایی مدارس اخبار فرهنگیان محسن حاجی میرزایی مدارس خوزستان اخبار بازگشایی مدارس بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور وضعیت مدارس در سال تحصیلی جدید آخرین وضعیت بازگشایی مدارس باز شدن مدارس بازگشایی مدارس تهران لباس فرم مدارس شاد مدارس اخبار مدارس بازگشایی مدارس ابتدایی زمان بازگشایی مدارس شروع مدارس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت آموزش و پرورش فعالیت مدارس حاجی میرزائی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، پیمان بختیاری گفت: یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار در  نهادینه‌کردن فرهنگ ترافیک، آموزش دانش‌آموزان مدارس مخصوصا دانش‌آموزانی که مدارس آنها در روستاها و حاشیه راه‌های برون‌شهری قرار دارد.
وی گفت: نتیجه اجرای این طرح آموزش و آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه، خیابان و مخصوصا جاده‌ها، وسائل نقلیه و خطرات ناشی از بی‌توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.
بختیاری با بیان اینکه در این طرح به دانش‌آموزان آموزش‌های ایمنی و ترافیکی شامل آموزش نکات ایمنی تردد در راه‌ها به همراه اجرای برنامه نمایشی آموزنده و سرگرم‌کننده با مضامین ایمنی ارائه می‌شود، گفت: در این طرح لوازم التحریر ایمنی و بروشورهای آموزشی نیز بین دانش‌آموزان مدارس مشمول طرح توزیع می‌شود.
این مسئول توضیح داد: امسال اولین همایش ارتقای ایمنی و ترافیک در مدارس روستایی البرز با حضور۱۸۰ دانش‌آموز در مدرسه شهید اخلاقی روستای دولت آباد(بخش تنکمان) شهرستان نظرآباد برگزار شد.
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: علاوه بر دانش‌آموزان، ۱۰۰نفر از اهالی روستا از جمله راکبین موتور نیز در این همایش حضور داشتند که بین موتورسواران تعدادی کلاه ایمنی نیز توزیع شد.
وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظرداریم برای امسال حدود ۳۰ همایش‌ آموزش ایمنی و فرهنگ ترافیکی در مدارس استان برگزار کنیم. 

دیگر خبرها

  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی