Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  اسامی معرفی شدگان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (شامل: دانشگاه‌های شهید مطهری، شاهد، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، علوم‌ پزشکی بقیه‌الله (عج)، علوم پزشکی ارتش، رشته دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه‌طباطبائی، دانشکده غیرانتفاعی رفاه، غیر انتفاعی امام رضا (ع)- مشهد، مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه- قم، رشته‌های تحصیلی کاردانی و کارشناسی فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی دانشگاه‌های علوم پزشکی و کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی - تهران) امروز، دوشنبه چهاردهم مهر در سایت سازمان سنجش منتشر شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به مشاهده نتایج اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط و ضوابط پذیرش 

در گزینش نهایی هر رشته کسانی قبول اعلام خواهند شد که برابر برنامه زمانی در مصاحبه و یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده و در این مرحله موفق شوند و صلاحیت عمومی آنان نیز توسط هیأت‌مرکزی گزینش ذی‌ربط تائید شده و ضوابط انتخاب‌رشته فوق را رعایت کرده و همچنین حدنصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را نیز کسب کنند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این دانشگاه‌ها به همراه نتایج سایر رشته‌های متمرکز آزمون سراسری اعلام خواهد شد.

معرفی متقاضیان به عنوان چند برابر ظرفیت، به منزله قبولی نیست و معرفی شدگان لازم است برای انجام مراحل مختلف گزینش در تاریخ‌های مقرر به آدرس تعیین شده از طرف مؤسسات مراجعه کنند. متقاضی ممکن است به یک و یا دو مؤسسه معرفی شده­ باشد، لذا متقاضیانی که به دو مؤسسه معرفی شده‌اند در صورت تمایل می‌توانند به یک مؤسسه و یا هر دو برای انجام مراحل مختلف گزینش مراجعه کنند.

عدم مراجعه متقاضیان برای انجام مراحل گزینش در هر مورد معرفی، به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته یا رشته‌های ذی‌ربط آن مؤسسه تلقی خواهد شد.

در ستون نتیجه کارنامه نهایی در مقابل کدرشته مربوطه آنان عدد یک (۱) به منزله عدم داشتن شرایط گزینش است.

جزئیات طی مراحل مصاحبه کنکور سراسری در ۱۴ دانشگاه

معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت باید قبل از مراجعه به موسسه و دانشگاه پذیرفته شده، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش، جزئیات طی مراحل مصاحبه کنکور سراسری در ۱۴ دانشگاه را در ادامه بخوانند.

دانشگاه شاهد تهران

متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی دانشگاه شاهد تهران اعلام شده، لازم است از امروز  ۱۴ مهر  به منظور اطلاع از زمان انجام مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس www.shahed.ac.ir مراجعه کنند.

دانشگاه شهید مطهری

متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهیدمطهری اعلام شده، لازم است از امروز  ۱۴ مهر به منظور اطلاع  از زمان انجام مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های‌عمومی به سایت دانشگاه به آدرس www.golestan.motahari.ac.ir و www.motahari.ac.ir مراجعه کنند.  

دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری

متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌های دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری اعلام شده، لازم است از از امروز  ۱۴ مهر به منظور اطلاع  از زمان انجام مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های‌عمومی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس www.ujsas.ac.ir مراجعه کنند.

دانشگاه علامه طباطبائی تهران

متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی ‏شدگان چند برابر ظرفیت رشته مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی بیمه اکو در دانشگاه علامه طباطبائی تهران اعلام شده، لازم است از امروز به منظور اطلاع از زمان انجام مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های‌عمومی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس www.atu.ac.ir مراجعه کنند.

دانشگاه تهران

متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان چند برابر ظرفیت رشته دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران اعلام شده، لازم است از امروز به منظور اطلاع از زمان انجام مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های‌عمومی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مراجعه کنند.

دانشکده غیرانتفاعی رفاه تهران

متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی دانشکده غیرانتفاعی رفاه اعلام شده است از امروز  به منظور اطلاع از زمان انجام مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های‌عمومی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس www.refah.ac.ir مراجعه کنند.

دانشگاه صدا و سیما

متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی این دانشگاه از امروز  به منظور اطلاع  از زمان انجام مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های‌عمومی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس www.iribu.ac.ir مراجعه کنند.

مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه- قم

متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی در مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه- قم اعلام شده است از امروز به منظور کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مراجعه کنند.

دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا (ع) - مشهد

متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان چند برابر ظرفیت رشته کارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا (ع) - مشهد اعلام شده است از امروز  به منظور اطلاع  از زمان انجام مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های‌عمومی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس www.imamreza.ac.ir مراجعه کنند.

دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله (عج)

متقاضیان رشته‌های تحصیلی پزشکی (کد ۳۲۰۱۶)، داروسازی (کد ۳۲۰۱۸)، پرستاری (کد ۳۲۰۲۰)، مهندسی بهداشت محیط (کد ۳۲۰۲۳) کاردانی فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی (کد ۳۲۰۲۵) بورسیه سپاه و رشته‌های تحصیلی پزشکی (کد ۳۲۰۱۷) و رشته داروسازی (کد ۳۲۰۱۹) بورسیه نیروی انتظامی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی ‏شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی دانشگاه فوق اعلام شده است از امروز  به منظور اطلاع  از زمان انجام مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های‌عمومی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس www.bmsu.ac.ir مراجعه کنند.

دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت

معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی کاردانی و کارشناسی فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، لازم است با توجه به استان و شهرستان محل اقامت خود به دانشگاه‌های علوم پزشکی مشخص شده مراجعه کنند. معرفی شدگان باید از  امروز قبل از مراجعه به موسسات اعلام شده برای انجام مصاحبه، برای اطلاع از برنامه زمان و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه محل مصاحبه ذی‌ربط مراجعه کنند.

دانشگاه اطلاعـات و امنیت ملی

از متقاضیان رشته‌های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی متعاقباً و به صورت مستقیم از سوی دانشگاه فوق برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل مختلف گزینش دعوت به عمل خواهد آمد؛ به عبارت دیگر در این مرحله اسامی برای این کدرشته‌ها اعلام نشده است.

دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی- تهران

متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی‌- تهران (وابسته به وزارت آموزش و پرورش) اعلام شده، لازم است برای انجام مراحل مختلف مصاحبه اختصاصی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و براساس برنامه زمانی و آدرس‌های اعلام شده مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید

نظام قدیمی‌ها به کنکور اولین سال قرن ۱۴ می‌رسند؟ فردا؛ آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری تمدید کنکور نظام قدیم تا ۱۴۰۰ قابل اجرا نیست پیش شرط استفاده از بسته ۱۲۰ گیگی اینترنت رایگان اساتید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری مصاحبه حضوری شدگان چند برابر ظرفیت رشته رشته های تحصیلی دانشگاه اعلام شده است از امروز لازم است از امروز برای انجام مراحل ac ir مراجعه کنند علوم پزشکی کنکور سراسری مراحل مصاحبه دانشگاه علوم برنامه زمان مراحل گزینش معرفی شدگان سایر مراحل دانشگاه ها آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که در روزهای ۷ تا ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که صرفا در روزهای چهارشنبه ۲۹ فروردین و پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

داوطلبان باید ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی در این نشانی https://my.sanjesh.org/login اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بعد از این تاریخ هیچ درخواستی برای ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات قابل پذیرش نخواهد بود.

داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات ندارند.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 6080377

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • کشف ۱۲۴۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور
  • آخرین فرصت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ آغاز شد