Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حاجی میرزایی وزیرآموزش و پروش امروز ۱۴ مهرماه در بدو ورود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهداء ادای احترام کرد.

وی در ادامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از حضور در استان کرمان سرکشی به وضعیت استان و گفتگو با همکاران و بررسی اوضاع و رسیدگی به مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حاجی میرزائی درباره شیوع کرونا و فعالیت مدارس افزود: مطالعات بهداشت جهانی نشان می دهد تاکنون فعالیت مدارس بر سیر کرونا تاثیرگذار نبوده و آمار و ارقام کنونی هم این را نشان می دهد ضمن آنکه باید عنوان کرد که ظرفیت دانش آموزان در مدرسه کامل نیست و هم اکنون ۱۰ درصد حضور دانش آموزان در مدارس را داریم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حضور و یا عدم حضور دانش آموزان در مدارس وابسته به رای ستاد ملی کرونا و تشخیص وزارت بهداشت است، افزود: هر زمان تشخیص دهند در هر منطقه ای که حضور دانش آموزان برای سلامتی زیان بار باشد، فعالیت مدارس غیر حضوری می شود.

حاجی میرزائی با اشاره به پیس بینی ها برای آموزش حضوری و غیرحضوری اظهار کرد: ۳۵ درصد مدارس زیر ۵۰ دانش آموز دارند و می توانند مراقبت لازم را بر رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

وی بیان کرد: برای کسانی که دسترسی به اینترنت و ابزار هوشمند ندارند برنامه تلویریونی پیس بینی شده و همه درس های مقاطع مختلف تحصیلی از تلویزیون ارائه می شود و این پوشش در تمام جغرافیای کشور وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزان می توانند هر دو هفته یا سه هفته با مراجعه به معلم اشکالات خود را برطرف کنند و برای آنهایی که دسترسی به هیچ کدام از موارد نباشد بسته های خودآموز تهیه شده و در اختیار قرار می گیرد تصریح کرد: تعهد کرده ایم همه در شرایط کرونا از آموزش بهره مند باشند و دو حق آموزش و سلامت با هم مدنظر است.

حاجی میرزائی بیان کرد: در زمینه تعطیلی مدارس در استانها اگر ستاد استانی به جمع بندی برسند و ستاد ملی و وزارت بهداشت تایید کندد، اعمال می شود.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: حاجی میرزایی پارسی خبر وزیرآموزش و پرورش دانش آموزان فعالیت مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم محی الدینی با حضور در پارک آموزش ترافیک شهرداری، از روند آموزش رفتار‌های ترافیکی به دانش آموزان بازدید کرد.

وی با بیان اینکه برای ارتقای ایمنی ترافیک و رعایت حقوق شهروندی باید آموزش در تمام مقاطع سنی وجود داشته باشد، گفت: پارک آموزش ترافیک شهرداری روزانه میزبان ۱۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان استان است.

شهردار افزود: علاوه بر دانش آموزان مهدکودک، پیش دبستانی و سایر مقاطع تحصیلی، دانش آموزان مدارس استثنایی استان نیز آموزش‌های لازم درخصوص رفتار‌های ترافیک، مقررات ایمنی عبور و مرور و همچنین خطر‌های ناشی از بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی را فرا می‌گیرند.

محی الدینی اظهار داشت: آموزش در این پارک به منظور نهادینه کردن و رعایت قانون و مقررات در هنگام رانندگی و آشنایی کودکان با علائم ترافیکی است، بنابراین آموزش کودکان در هر زمینه‌ای که باشد اثرگذاری بیشتری نسبت به آموزش بزرگسالان دارد زیرا کودکان در رده سنی قرار دارند که به راحتی آموزش‌های مختلف را فراگرفته و به خوبی رعایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق 
  • دانش‌آموزان سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند