Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: واردات کالا با کارت الکترونیک مرزنشینی در تمرچین پیرانشهر با حضور استاندار آذربایجان ‌غربی از سر گرفته شد. - اخبار استانها -

کمال حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به آغاز واردات کالا با کارت الکترونیک مرزنشینی در مرز تمرچین پیرانشهر اظهار داشت: امروز نحوه راه‌اندازی سیستمی و تبادل کالا با کارت‌های مرزنشینان، نحوه احراز هویت به صورت سیستمی و آنلاین و آغاز عملیات ترخیص کالا با کارت‌های مرزنشینان در مرز تمرچین پیرانشهر با حضور استاندار آذربایجان ‌غربی بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به مشکلات شهرستان پیرانشهر گفت: متاسفانه حاشیه‌نشینان پیرانشهر در سخت‌ترین شرایط ممکن زندگی می‌کنند و وضعیت کنونی آنان پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین متاسفانه با توجه به رشد بالای جمعیت در پیرانشهر در چند سال اخیر مناطق زیادی از شهر تحت عنوان مناطق حاشیه‌نشین به وجود آمده‌اند که اکنون فاقد هر گونه امکانات اولیه شهری از قبیل آب، گاز و فاضلاب هستند و این امر موجب گلایه‌های زیادی از سوی همین حاشیه‌نشینان شده است. 

بیش از 91 هزار کارت مرزنشینی در کرمانشاه صادر شدبیش از 35 هزار کارت مرزنشینی در خراسان جنوبی صادر شد31455 خانوار خراسان جنوبی کارت مرزنشینی دارند

وی تاکید کرد: بنابراین تمامی مسئولان باید در راستای برطرف کردن مشکلات مردم به ویژه مردم حاشیه‌نشین هر آنچه در توان دارند به کار گیرند تا این مشکلات برطرف شود.

حسین‌پور در ادامه نیز با اشاره به پروژه‌های عمرانی در حال اجرای پیرانشهر گفت: هم اکنون زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری خیابان‌ها و احداث پارک ترمینال منگور به مساحت 16 هزار مترمربع در حال انجام بوده و همچنین مدرسه 15 کلاسه مسکن مهر و مدرسه 12 کلاسه نقطه C در حال احداث است.

وی با اشاره به روند ساخت مخزن یک هزار متر مکعبی آب شرب تپه گردشگری پیرانشهر افزود:  این پروژه تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با پایان آن، مشکل کمبود آب و افت فشار مناطق بالادست خیابان امام(ره) یعنی منطقه شهید چمران، کوی دانشگاه، منطقه قیزقاپان و منطقه بالا شهر تأمین خواهد شد. 

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تمرچین پیرانشهر کالا با کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: برنامه پاکسازی زباله در گردنه دالورا شهرستان فلارد، حاشیه تالاب گندمان، حاشیه رودخانه زاینده‌رود و پل هوره انجام شد.
سعید یوسف پور افزود: دراین برنامه دوستداران محیط زیست، سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان مشارکت داشتند.

به گفته وی، هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری