Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هم‌زمان با دومین روز هفته‌ی ملی کودک استودیو تولید برنامه‌های تلویزیونی «امید» با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرک قدس تهران افتتاح شد.
به گزارش آریا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این آیین گفت: راه‌اندازی این استودیو برای تولید برنامه‌های ویژه نوجوانان از ضرورت‌های کانون بود که امیدواریم از این پس بتوانیم با تولید برنامه‌های محتوایی مناسب برای این گروه سنی، بخشی از نیازهای آن‌ها را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هم‌چنین اظهار امیدواری کرد: این امکان بتواند زمینه‌ی هدایت و رشد و پرورش استعدادهای نوجوانان را به همراه داشته باشد و نوجوانان بیشترین بهره و تاثیر را از برنامه‌های آن بگیرند.
استودیو تلویزیونی «امید» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شبکه تلویزیونی امید در فضای ساختمان کانون در شهرک قدس تهران راه‌اندازی شده است.
مدیر شبکه تلویزیونی امید نیز در آیین گشایش این استودیو گفت: استودیو «امید» در فضایی بیش از 750 مترمربع در دو طبقه دارای بخش‌هایی از قبیل چهار اتاق تولید، فضای ویژه مهمانان، اتاق فرمان، تجهیزات کامل نورپردازی، شبکه اینترنتی و... برای ضبط و تولید برنامه‌های تلویزیونی است.
مهدی سالم امید افزود: در این استودیو تمام زیرساخت‌های لازم برای ضبط و تولید برنامه‌های تلویزیونی فراهم شده است و هم‌زمان قابلیت تولید چهار برنامه با تجهیزات حرفه‌ای در استودیو امید وجود دارد.
معاون تولید کانون نیز در سخنان کوتاهی راه‌اندازی این استودیو را افتخاری برای کانون دانست که می‌تواند از این پس برای نوجوانان که تاثیرپذیرترین قشر جامعه‌اند برنامه‌های جذاب و مفیدی را تولید کند.
محمدرضا کریمی‌صارمی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با گروه‌های تولید برنامه اظهار امیدواری کرد با شروع‌ به‌کار استودیو امید در کانون شاهد تولید برنامه‌هایی با نگاه تازه به نیازهای کودکان و نوجوانان باشیم.
آیین گشایش استودیو«امید» روز 13 مهر 1399 با حضور جمعی از مسوولان کانون و شبکه تلویزیونی امید با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در ساختمان کانون واقع شهرک قدس تهران، خیابان شهید حسن سیف برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کانون تولید برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است

 غلامعلی حیدری در نشست با معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: برخی آمار حکایت از آن دارد که سرانه مطالعه و فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین خانواده‌های ایرانی بالا نیست و باید این فرهنگ از سنین کودکی نهادینه شود.

وی گفت: بی‌توجهی و کمرنگ شدن حوزه مطالعه و تالیف کتاب کودک یکی از مهمترین دغدغه‌های مسوولان فرهنگی است که باید با ترویج کتابخوانی در خانواده‌ها، فرهنگ کتابخوانی را از سنین کودکی نهادینه کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهترین مکان برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و باید ارتباط بین خانواده‌ها و کانون تقویت شود.

وی با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه‌های سنی مختلف و همچنین پیوند بین خانواده و کانون اظهار داشت: باید برای افزایش ارتباط بین کودکان و نوجوانان با مراکز فرهنگی کانون از تمام ظرفیت‌ها و فناوری روز برای تهیه تولیدات و محصولات فرهنگی استفاده شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به محرومیت‌های تاریخی که در این استان وجود دارد، گفت: مردم استان با بصیرت و بیداری بدون توجه به این محرومیت‌ها همیشه پای نظام و انقلاب هستند و باید برای پاسداشت از تلاش مردم همه مدیران و دولت‌مردان از تمام توان خود برای توسعه و آبادانی استان استفاده شود.

بیشتر بخوانید

آغاز دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری

وی با اشاره به حضور پرشور مردم چهارمحال و بختیاری در آیین استقبال از رییس‌جمهور در دور دوم سفر هیات دولت به استان و حضور ۵۲ درصدی مردم در پای صندوق‌های رای افزود: مردم با بصیرت استان به خصوص عشایر غیور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی درتاریخ ۱۹ بهمن ماه ساال ۵۷ نیز به تهران رفتندو با امام راحل بیعت کردند.

حیدری با اشاره به نقش تاریخی بزرگ‌مردان و شیر زنانی از جمله علی‌مردان خان و سردار بی‌بی‌مریم گفت: قبل از انقلاب این افراد در مقابل رژیم شاهنشاهی و انگلیسی ایستادگی کردند و این امر باعث شده بود که رضاخان اجازه ندهد که رفاهیات وارد استان شود.

وی به ظرفیت‌های خوب استان از جمله گردشگری، تالاب‌ها و چشمه‌سار‌ها اشاره کرد و اضافه کرد: در دولت سیزدهم برای توسعه استان گام‌های بزرگی برداشته شد و زیرساخت‌های توسعه استان فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • افشاگری داور مسابقه از پیشنهاد رشوه
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود
  • تاک‌شو به سبک «شب خوش»