Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: جبران خسارت مهدکودک‌های آسیب دیده از شیوع کرونا در استان سمنان با جدیت دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

علیرضا ایزدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا سبب ورود خسارات و مشکلات بسیاری برای مهدکودک‌داران استان سمنان در بخش‌های مختلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدهای کودک با تصمیم ستاد کرونا در استان بوشهر بازگشایی می‌شوندطرح مجلس برای واگذاری مهدهای کودک به آموزش و پرورش + متن کاملکرونا بیش از 60 درصد مهدهای کودک چهارمحال و بختیاری را تعطیل کردشهریه مهدهای کودک اصفهان 31 درصد افزایش یافت

وی افزود: بدون شک حفظ امنیت و سلامت تک تک افراد جامعه در اولویت است و بر همین اساس بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا مهدکودک‌های سراسر استان سمنان تعطیل شده است تا زمانی که اوضاع به شرایط عادی بازگردد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خاطرنشان کرد: در استان سمنان 137 مهدکودک با 485 مربی فعال است و تا قبل از شیوع ویروس کرونا در این مهدکودک‌ها تعداد 6 هزار و 766 کودک نگهداری می شده است.

ایزدپور گفت: پیگیری‌ها و اقدامات مختلفی برای جبران خسارات وارد آمده ناشی از شیوع کرونا به مهدکودک‌های استان سمنان انجام شده است که از جمله آنها پرداخت تسهیلات و توزیع سبد کالا بوده است.

وی از دیگر اقدامات برای جبران خسارات مهدکودک‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا را اجرای طرح و پویش همدلی عنوان کرد و ادامه داد: در قالب اجرای این پویش نسبت به بخشش و تخفیف اجاره‌بهای مهدکودک‌های سراسر استان سمنان اقدام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای بازگشایی مجدد مهدکودک‌ها و بهره‌مندی پرسنل و کارکنان این مهدکودک‌ها از بیمه بیکاری انجام شده است.

ایزدپور گفت: برای رفع مشکلات مدیران مهدکودک‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا مکاتبات لازم با استانداری، صنعت و معدن، اداره کار، بیمه تامین اجتماعی، بانک‌ها، علوم پزشکی و‌ کمیته امداد انجام شده است.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا مهدهای کودک استان سمنان مهدکودک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث غیر مترقبه از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول امهال از محل بند (د) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

کد خبر 6087491

دیگر خبرها

  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه