Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@10:45:29 GMT

واریز یک میلیون تومان برای سالمندان بالای ۹۰ سال

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۳۸۱۶

واریز یک میلیون تومان برای سالمندان بالای ۹۰ سال

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر از واریز یک میلیون تومان به حساب ۳۳۵۹ خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی که سالمند بالای ۹۰ سال دارند، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی نوشت: در هفته سالمندان به پاس قدر شناسی از ۳۳۵۹ خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی که علیرغم محدودیت مالی، از سالمند بالای ۹۰ سال بهزیستی در خانواده تکریم و مراقبت می کنند، یک میلیون تومان به حساب ایشان واریز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از اجرا ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهرام اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به  اینکه طرح‌های راه روستای در استان بوشهر تسریع یافته است، اظهار داشت: در حال حاضر 98 درصد جمعیت روستا‌های بالای 20 خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه 7 روستای این استان با جمعیت بالای 20 خانوار فاقد راه آسفالت هستند، گفت: ساخت راه 5 روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی 23 کیلومتر راه روستایی اعلام و بیان کرد: خوشبختانه 49 کیلومتر راه روستایی استان بوشهر سال قبل اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

اسدی از اجرا 39 پروژه راه روستایی با اعتبار 400 میلیارد تومان در استان خبر داد و افزود: احداث و بهسازی 175 کیلومتر راه روستایی در بوشهر از ابتدای دولت سیزدهم نشان از عزم جدی این دولت در توسعه راه‌های روستایی و محرومیت‌زدایی است.

وی با بیان اینکه بوشهر جزو استان‌های پیشگام در راه دسترسی مناسب روستایی است اضافه کرد: شاخص استان بوشهر در راه روستایی 98 درصد و میانگین کشوری 81 درصد است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از بسته شدن پرونده راه دسترسی آسفالت روستاهای 50 خانوار به بالای استان بوشهر در دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: آخرین پروژه در این حوزه محور ریز به سرچشمه پس از 10 سال رکود در هفته دولت گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: اولویت فعلی تکمیل آسفالت راه دسترسی روستاهای بالای 20 خانوار 7 روستا معادل 74 کیلومتر که در دستور کار یا تامین اعتبار است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد