Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه در حاشیه بازدید از روند کار پروژه راه‌آهن شهرکرد سفید دشت گفت: امروز پیرو پیگیری‌هایی که در گذشته برای تکمیل این پروژه انجام شده بود مجموع نمایندگان استان مصر به بازدید از روند اجرای این پروژه به همراه استاندار چهارمحال و بختیاری شدند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه این پروژه به همت مسؤولان استانی کاملا فعال و بالغ بر 450 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است و برای اتمام آن 650 میلیارد تومان دیگر اعتبار مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر این پروژه 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار بر این بود که در یک بازه زمانی 48 ماهه زیرساخت آن به اتمام برسد که معتقدیم زمان زیادی بود و برنامه باید تغییر کند.

راستینه تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که توسط استاندار و نمایندگان مردم صورت گرفت زمان تکمیل زیرساخت‌های این پروژه از 48 ماه به 12 ماه کاهش پیدا کرد و به لطف خدا در حال حاضر همه فازهای این پروژه فعال است و امیدواریم تا خرداد سال آینده زیرساخت‌های این پروژه تکمیل شود و تا سال بعد از آن کل پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در راه احداث این پروژه 8 تونل وجود دارد و تعدادی ایستگاه مسافر و ایستگاه باری باید ایجاد شود که با توجه به مطالبات مردم شهرکرد یک ایستگاه مسافری در شهرکرد ایجاد خواهد شد و ایستگاه باری این پروژه در منطقه ویژه اقتصادی فرخشهر برنامه‌ریزی شده است که به مبادلات و انتقال اقلام زیرساختی کمک شایانی خواهد داشت.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این 5 ماه اخیر پیگیری‌های مجموعه استانداری و نمایندگان برای تکمیل پروژه‌های زمین مانده اتفاق افتاد و خوشبختانه منجر به تامین اعتبار 450 میلیارد تومانی شد که امیدواریم تا دو سال دیگر این پروژه به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: بن و سامان در مجلس شورای اسلامی احمد راستینه راه آهن تکمیل پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، گفت: ۱۳ پروژه با اعتبارات ملی در استان اردبیل سال جاری در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفته است. - اخبار استانها -

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: در آخرین روز سال و به دنبال پیگیری استاندار اردبیل و مساعدت سازمان برنامه و بودجه 800 میلیارد تومان اعتبار به صورت ملی و استانی ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: با ابلاغ این اعتبارات پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور اجرایی و عملیاتی می‌شود تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری 13 پروژه پیشران استان با تامین اعتبارات ملی باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: برای راه آهن اردبیل – میانه 210 میلیارد تومان و تونل دوم حیران 49 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته تا امسال شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه های مهم و حیاتی استان اردبیل باشیم.

شایقی گفت: برای توسعه بزرگراه‌های استان اعم از باند دوم مشگین شهر – سربند، اردبیل – مشگین شهر، سه راهی صحرا – رضی – امیرکندی – گرمی – بیله سوار و محور کلور – درام 160 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا در سال جدید شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح های بزرگراهی استان باشیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی روستایی و بیان کرد: برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی در سطح استان 15 میلیارد تومان و طرح آبرسانی به اردبیل نیز 21 میلیارد تومان اعتبار تزریق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • تکمیل زیرساخت های مجموعه آبدرمانی آبگرم شوط