Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@05:36:13 GMT

فوت سرنشین پراید در اثر بی احتیاطی راننده

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۴۰۴۵

فوت سرنشین پراید در اثر بی احتیاطی راننده

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از جان باختن یک تن بر اثر سانحه رانندگی در شهرستان لنگرود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ" امیر طالبی" در تشریح این خبر گفت: در ساعت 02:15 مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره تصادف در خیابان شورا شهرستان لنگرود را به پلیس راهنمایی و رانندگی  اعلام کرد و بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه سواری پراید به رانندگی مردی 28 ساله و سرنشینی دو مرد 29 و 32 ساله در حال عبور از خیابان از مسیر راه  منحرف ابتدا به جدول کنار خیابان و سپس به تیربرق برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه سرنشین 29 ساله خودرو به شدت مجروح شده و به دلیل شدت صدمات وارده در دم جان باخت، بیان داشت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور، عدم رعایت سرعت مطمئنه توسط راننده  اعلام شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان گفت: رانندگان در حین رانندگی باید با رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند و از تردد با سرعت غیرمجاز خودداری نمایند تا شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سانحه رانندگی شهرستان لنگرود فوت سرنشین پراید بی احتیاطی راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسربچه ۵ ساله تنها بازمانده سانحه تصادف محور جندق-معلمان

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حادثه برخورد دو خودرو سوناتا و پژو پارس در محور جندق_معلمان حادثه بسیار تلخی را در استان سمنان رقم زد، ابراز داشت: شمار تلفات حادثه به ۹ نفر افزایش یافت.

وی ضمن بیان اینکه این دو خودرو ۱۰ سرنشین داشتند، افزود: تنها بازمانده پسربچه پنج ساله‌ای که توسط بالگرد به بیمارستان کوثر سمنان انتقال یافت و هم اکنون بستری است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی این حادثه خودروی پژو دیگر نیز از جاده منحرف شد، ابراز داشت: چهار سرنشین این خودرو نیز در محل حادثه درمان شدند.

کد خبر 6064106

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حادثه مرگبار تصادف جاده جندق - معلمان
  • پسربچه ۵ ساله تنها بازمانده سانحه تصادف محور جندق-معلمان
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • چهارمحالی‌ها در سال ۱۴۰۲ تخلفات رانندگی بیشتری را انجام دادند
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • سه مصدوم حاصل بی احتیاطی راننده پراید/ عدم رعایت حق تقدم عبور باعث حادثه شد 
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان شهروند بجنوردی را گرفت