Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@20:15:56 GMT

واکنش پاشازاده به حضورش روی نیمکت استقلال

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۴۱۳۸

مهدی پاشازاده در پاسخ به این سوال که آیا گزینه سرمربی‌گری باشگاه استقلال هستید یا خیر؟ اظهار کرد: همه می دانند چه کسانی گزینه هدایت استقلال هستند. امیدوارم هر کسی که انتخاب شد به نفع استقلال باشد و بتواند دل هواداران را شاد کند.

او ادامه داد: هر کدام از این عزیزان شایستگی هایش را دارند و همه برای این تیم زحمت کشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم هر چه زودتر سرمربی تیم مشخص شود و استقلال از این وضعیت بیرون بیاید.  

پاشازاده اضافه کرد: باعث افتخار هر کسی است که استقلال به او پیشنهاد سرمربی گری دهد. امیدوارم که بتوانیم به استقلال کمک کنیم و هر کدام از ما که انتخاب شویم ان‌شاالله بتوانیم که در این سمت موفق عمل کنیم.

به گزارش ایسنا، تاکنون از پاشازاده، فکری، نکونام و الکس نوری به عنوان گزینه‌های هدایت استقلال در فصل جدید نام برده شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر پرسپولیس الکساندر نوری استقلال مهدی پاشازاده تابناک ورزشی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر پرسپولیس الکساندر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان هافبک توانمند تیم هوادار در جریان تساوی ۲-۲ تیمش مقابل پیکان یک پاس گل ثبت کرد و این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط این بازی گفت: فکر کنم این سومین بازی یا چهارمین بازی است که ما جلو هستیم اما مساوی می‌شود. باید روی این قضیه کار کنیم و امیدوار هستم این اتفاق تکرار نشود. اگر این اتفاق نمی‌افتاد فکر می‌کنم ما الان ۸ امتیاز جلو بودیم ولی این اتفاق نیفتاد. به نظر من مستحق برد بودیم ولی این اتفاق نیفتاد و امیدوار هستم در ادامه لیگ شرایط طوری باشد که بتوانیم برنده بازی باشیم.

ویدئو: 330327

وی افزود: راستش را بخواهید یک اتفاق هم در پایان بازی افتاد. چون امتیازها برابر بود بازی حساس‌تر بود و این اتفاقات طبیعی است. علی‌الخصوص در لیگ ما که اگر تیمی تحت فشار باشد ولی به نظر من و با کمال احترام نسبت به آقای عنایتی و کادر ایشان، از اول بازی هیچ اتفاقی از سمت نیمکت ما نیفتاد. شاید زمانی که من تعویض شدم هیجان‌زده شدم و اعتراض کردم اما بازی طبیعی بود.

شجاعیان خاطرنشان کرد: خدا را صد هزار مرتبه شکر، فکر می‌کنم این اتفاق و فرم الانم به لطف آقا مسعود شجاعی است. اینکه با همه بازیکنان صحبت می‌کنند روحیه دوچندان به تیم می‌دهد و همین هم باعث شده تا بتوانیم در این برهه به تیم کمک کنم. تک تک بچه‌ها زحمت می‌کشند و اگر من پاس گلی می‌دهم، زحمتش با کسی است که آن را گل می‌کند. اگر گل هم بزنم باید از بچه‌هایی که به من توپ دادند تشکر کنم. امیدوار هستم این روند ادامه‌دار باشد. 

او با اشاره به مسئله ازدواجش توضیح داد: این اتفاق بسیار روی فرم من تاثیر داشته و امیدوار هستم از دست من ناراحت نباشد. نمی‌دانم کدام عزیز است اما از هفته سیزدهم که آقا مسعود تشریف آوردند، همه از قبل می‌گوییم که اگر ایشان از آغاز بود بهار بود ولی بهتر است دنبال این نباشیم‌.

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!