Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مسابقات و رویدادهای دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هجدهمین دوره مسابقات‌ ملی بتن با حضور 46 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی و 8 تیم دیگر برگزار شد. 

علیرضا عموعابدینی، مدیرکل مسابقات و رویدادهای دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به برگزاری مسابقات ملی بتن اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات‌ ملی بتن با همکاری انجمن بتن ایران و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 46 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی و 8 تیم دیگر در کارخانه تولید قطعات بتنی مؤسسه شهید رجایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از میان 46 تیم شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات‌، یازده تیم در شاخه سازه محافظ تخم مرغ EPD، دوازده تیم در گروه بتن سبک دانشجویی، 6 تیم در شاخه تیر سبک خمشی و هفده تیم در گروه بتن پرمقاومت دانشجویی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیرکل مسابقات و رویدادهای دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی درباره اسامی تیم‌های برنده پس از بررسی و بر اساس آرای داوران گفت: در شاخه بتن پرمقاومت،  تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در شاخه تیر سبک خمشی، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دانشگاه آزاد اسلامی پرند مقام اول و دوم را به دست آوردند.

عموعابدینی خاطرنشان کرد: در محور مسابقه محافظ تخم مرغ EPD، تیم‌های دانشکده فنی مهندسی مرند دانشگاه تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز شایسته تقدیر معرفی شدند. همچنین در شاخه مسابقه بتن سبک دانشجویی، هیچ یک از تیم‌ها به عنوان رتبه‌های اول تا سوم شناخته نشدند و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج شایسته تقدیر شد.

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: بتن باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ملی بتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با محور باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری واحد علوم و تحقیقات و کمیته ملی ربوکاپ ایران از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین آغاز می‌شود و تا ۳۰ و ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. 

براساس این گزارش از مهم‌ترین اهداف این مسابقه آشنا کردن دانشجویان و دانش‌آموزان با مباحث تئوری و عملی هوش مصنوعی و علم رباتیک و تجاری‌سازی ربات‌های ساخته شده از سوی تیم‌هاست.

این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار «یادگیری، آینده درخشان» در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود. دبیرخانه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در قالب کمیته‌های علمی و فنی، اجرایی و پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، فعالیت می‌کند.

بیش از ۴۰۰ تیم از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و خارج از این دانشگاه جهت حضور در این رویداد ملی و بین‌المللی اعلام آمادگی کرده و در ۱۳ لیگ تخصصی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

شرکت کنندگان در هجدهمین دوره مسابقات ملی ربوکاپ آزاد ایران در لیگ‌های فوتبالیست دانش‌آموزی، امدادگر دانش‌آموزی لاین، امدادگر دانش‌آموزی ماز، نمایش ربات‌های دانش‌آموزی، ساخت و طراحی، دمو دانش‌آموزی، دمو دانشجویی، شبیه‌سازی فوتبالیست دو بعدی، شبیه‌ساز امدادگر دانش‌آموزی، شبیه‌ساز فوتبالیست دانش‌آموزی، سرویس‌رسان در کار، خودرو خودران و پرنده به رقابت می‌پردازند.

براساس این گزارش، در این مسابقه دو تیم از واحد علوم و تحقیقات در لیگ‌های سرویس رسان در کار و شبیه‌ساز فوتبالیست دو بعدی حضور دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مقام اول تیم‌های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران