Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به برقراری مجدد پروازهای ایران و ترکیه گفت: ایرانی‌ها به قصد تجارت و بیزنس بلیت ترکیه را خریداری می‌کنند و خرید بلیت با انگیزه‌های تفریحی به ندرت دیده می‌شود.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشار به برقراری مجدد پروازهای ایران و ترکیه با دو پرواز در روز گفت: طبق توافقات انجام شده، قرار بر این است که روزانه دو پرواز بین ایران و ترکیه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و با داشتن تست منفی کرونا انجام شود که یکی از این پروازها را ترکیش ایرلاین و یکی دیگر را شرکت‌های هواپیمایی ایرانی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تقاضا سفر از ایران بیشتر از ترکیه است، ادامه داد: اغلب مسافران ایرانی با اهداف تجاری و بیزینس بلیت ترکیه را خریداری می‌کنند و به ندرت مسافران با انگیزه‌های تفریحی بلیت ترکیه و استانبول را خریداری می‌کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به قیمت بلیت به ترکیه اظهار داشت: قاعدتا با محدودیت در عرضه و رشد تقاضا، قیمت بلیت هم افزایش می‌یابد از سوی دیگر امروز نرخ دلار 29 هزار تومان است و نرخ ارز اثر مستقیم را بر روی تعیین قیمت بلیت هواپیما دارد و بخش عمده‌ای از قیمت تمام شده بلیت هواپیما متاثر از نرخ ارز است. قطعا اگر نرخ ارز کاهش یابد شاهد کاهش نرخ بلیت هواپیما هم خواهیم بود.

اسعدی سامانی ادامه داد: البته در حال حاضر قیمت بلیتی که ترکیش ایرلاین برای این مسیر در تاریخ 27‌ام مهرماه به فروش گذاشته 5میلیون و 700 هزار تومان است که این رقم برای تاریخ یازدهم آبان ماه به 3 میلیون و 200 هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.     

وی گفت: احتمالا از فرودگاه‌های شهرهای دیگر مانند تبریز هم پرواز به ترکیه داشته باشیم. 

لینک کوتاه: asriran.com/00396H

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترکیه قیمت بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه «هما» درباره بازگشت وجه بلیت سفرهای لغو شده

تین نیوز

 تمامی پروازهای داخلی و بین المللی "هما" تا ساعت ۶ بامداد روز ۲۷ فروردین ماه  ۱۴۰۳ (15 April) باطل است و مسافران برای بازگشت وجه بلیت خود به دفاتر فروش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” یا محل تهیه بلیت مراجعه کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی “هما” درباره انجام پروازهای ورودی و خروجی این شرکت در فرودگاه های مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: تمامی پروازهای داخلی و بین المللی "هما" تا ساعت ۶ بامداد روز ۲۷ فروردین ماه  ۱۴۰۳  ( 15 April) باطل اعلام می شود.

مسافران پروازهای “هما “ در روز ۲۶ فروردین ماه سال جاری که پرواز آن ها باطل شده است می توانند برای بازگشت وجه بلیت خود به دفاتر فروش “هما” یا محل تهیه  بلیت مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برقراری مجدد پرواز مسیر مشهد – قشم
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی برای پروازهای باطل‌شده
  • هزینه بلیت پروازهای باطل‌ شده به مسافران برگردانده می‌شود
  • ◄ گرانی بلیت هواپیما و کاهش 30 درصدی عرضه بلیت
  • اطلاعیه «هما» درباره بازگشت وجه بلیت سفرهای لغو شده
  • اطلاعیه ایران‌ایر برای عودت وجه بلیت پروازهای ابطالی
  • مسافران برای بازگشت وجه بلیت به دفاتر هما مراجعه کنند
  • احتمال تمدید مجدد لغو پرواز‌های مهرآباد | وضعیت پرواز‌ها مشخص نیست