Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام و انتخاب رشته رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای تمامی زیرنظام‌های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی) جداگانه از انتخاب رشته کنکور صورت گرفته است.

پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال ۱۳۹۹ از پنجم مردادماه آغاز شد و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ مهرماه ۹۹ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این رشته‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

تاکنون بیش از ۲۴۲ هزار و ۱۹۹ نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه ۱۳۹۹) ثبت نام کرده‌اند.

همه داوطلبان و متقاضیان حتی افرادی که در کنکور ۹۹ غایب بوده‌اند نیز می‌توانند بر اساس ضوابط دفترچه راهنما به مراجعه و ۱۰۰ کدرشته را انتخاب کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر انتخاب رشته کنکور کنکور سراسری سوابق تحصیلی انتخاب رشته رشته ها بر اساس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «این طلبه ها و دانش آموزان بدون کنکور معلم می‌شوند»، «مشاوره تحصیلی خود را آنلاین و رایگان دریافت کنید»، «فیلم – علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی»، «امروزت رو با فال حافظ شروع کن؛ زهی خجسته زمانی که یار باز آید»، «فقط باهوشها میتونن تفاوت دو عکس عبور بچه‌ها رو فوری پیدا کنن»،«محتوای کتب این مقطع تحصیلی تغییر کرد»، «چگونه بچه ها را مسئولیت‌پذیر بار بیاوریم؟»، «مدعیان فروش سؤالات کنکور بازداشت شدند»، «ضریب هوشی خودتو امتحان کن: می تونی عدد گم شده رو در ۱۰ ثانیه پیدا کنی؟» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

این طلبه ها و دانش آموزان بدون کنکور معلم می‌شوند

فیلم – علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی

امروزت رو با فال حافظ شروع کن؛ زهی خجسته زمانی که یار باز آید

فقط باهوشها میتونن تفاوت دو عکس عبور بچه‌ها رو فوری پیدا کنن

محتوای کتب این مقطع تحصیلی تغییر کرد

چگونه بچه ها را مسئولیت‌پذیر بار بیاوریم؟

مدعیان فروش سؤالات کنکور بازداشت شدند

ضریب هوشی خودتو امتحان کن: می تونی عدد گم شده رو در ۱۰ ثانیه پیدا کنی؟

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد