Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی تهامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: برای سومین سال متولی پویش مشق احسان با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمندان در امر تامین مایحتاج تحصیلی امروز به همت رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته 400 هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق کم برخوردار توزیع شد که امسال با توجه به شیوع کرونا و دستور  رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مقرر شد یک میلیون بسته توزیع شود که سهم استان مرکزی 8 هزار بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان مرکزی ارزش این میزان بسته را یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: بسته‌های نوشت‌افزار  به صورت کاملا ایرانی و منطبق با فرهنگ ایرانی و اسلامی تهیه شده است.

تهامی همچنین از اجرای پویش احسان سلامت خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به طور مستمر و جدی کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده ناشی از شیوع کرونا را در دستور کار قرار داده و در این راستا امروز 10 هزار بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی به ارزش 300 میلیون تومان را بین مناطق پرخطر استان توزیع کرد.

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی دانش آموزان احسان نوشت افزار ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان