Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل برانکو ایوانکوویچ شایعه ارائه اسناد به باشگاه النصر عربستان را یک دروغ بزرگ خواند.

دارو بوشیچ وکیل برانکو، به شایعه ارائه سند به باشگاه النصر واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، در روزهای اخیر برخی افراد رسانه ‌ای در عربستان سعودی با انتشار شایعه‌ ای عنوان کردند که دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ به مسئولان باشگاه النصر عربستان اسنادی را ارائه کرده تا این باشگاه سعودی بتواند شکایت خود علیه پرسپولیس را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین رابطه دارو بوشیچ ضمن رد این شایعات، گفت:

هرگز سندی را به کسی نداده ‌ام! این اصل و نگرش حرفه‌ ای من است. می‌ توانید از همه همکاران رسانه ‌ای خود در ایران سوال کنید. بارها از من نسخه و سند خواستند اما من هرگز سندی را افشا نکردم. افشای سند بر خلاف اصل حرفه ‌ای و محرمانه بودن است.

بوشیچ افزود:

اطلاعات شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس را هم از طریق رسانه ‌های ایران متوجه شدم. اینکه من سندی به النصری ‌ها دادم یک دروغ بزرگ است.

 

بیشتر بخوانید:

وکیل برانکو: پرسپولیس قبل از پرونده برانکو محروم نبود / هنوز هم طلب او پرداخت نشده است

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه النصر وکیل برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رو به سوی بحران؛ چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب

دایره وفاداران و مخاطبان تلویزیون با گذشت زمان در حال تنگ‌تر شدن است. تازه‌ترین آماری که در ۲۸ بهمن‌ماه توسط روزنامه «فرهیختگان» منتشر شد، گواه امر موضوع است.

این آمار در ایام برگزاری جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ منتشر شده است که حجم قابل توجهی از بینندگان، این تورنمنت فوتبالی را از صداوسیما دنبال می‌کردند. اگر از مسابقات و برنامه‌های فوتبالی فاکتور بگیریم، با نگاهی به آمار مخاطبان صداوسیما، متوجه معضل کمبود و ریزش مخاطب تلویزیون خواهیم شد. صداوسیمایی که زمانی با برنامه‌های جذاب و حضور چهره‌های شناخته‌شده، مخاطبان زیادی را پای رسانه ملی می‌نشاند.

اما با حذف برخی از این برنامه‌ها از کنداکتور صداوسیما و کناررفتن چهره‌های شاخص، باتوجه به تعدد برنامه‌ها و هزینه‌هایی که برای ساخت آنها می‌شود، شاهد کم شدن درصد مخاطبان تلویزیون هستیم.

برنامه‌های «دورهمی»، «کتاب‌باز»، «دست فرمون»، «چهل تیکه» که حجم قابل قبولی از مخاطبان تلویزیون را در اختیار داشتند، از کنداکتور صداوسیما کنار رفتند و در کنار کاهش مخاطبان دیگر برنامه‌ها، برنامه‌های جدیدی مثل «سیدخندان» با حدود ۷ درصد، «پاورقی» حدود ۷ درصد، «بگو بخند» حدود ۸ درصد، «خوش نمک» با حدود ۶ درصد و همینطور «سرنخ» با کمتر از دو درصد مخاطب، از جمله پروژه‌های بسیار کم مخاطب و ناتوان در جذب بیننده صداوسیما هستند.

 مرکز تحقیقات رسانه ملی و روزنامه فرهیختگان

این کاهش مخاطبان برنامه‌های تلویزیون در حالی رخ داده است که براساس آنچه در لایحه بودجه ۱۴۰۳ به مجلس شورای اسلامی ارائه شده، بودجه این سازمان مبلغ ۲۴ هزار میلیارد تومان است. بودجه صداوسیما در سال گذشته ۸ هزار میلیارد تومان بود. رئیس سازمان برنامه و بوجه با انتقاد از این افزایش بودجه، گفت: «رشد بودجه صداوسیما و قوه‌قضائیه نسبت به سال ۱۴۰۲، حدود ۵۸ درصد است. درحالی‌که برای سایر دستگاه‌ها رشد بودجه ۱۲ درصد پیش‌بینی شده است. این افزایش بودجه صداوسیما و قوه‌قضائیه، روی هم ۳۷ هزار میلیارد تومان بار مالی به دولت تحمیل کرده است.»

مرجعیت خبری صداوسیما در خطر از دست رفتن

همچنین جدیدترین نظرسنجی «ایسپا» که در زمان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری انجام شد، بیانگر این امر است که کمتر از ۳۸ درصد مردم، اخبار را بیشتر از طریق صداوسیما دنبال می‌کنند و ۳۱ درصد، شبکه‌های اجتماعی را برای این امر ترجیح می‌دهند. همچنین حدود ۹ درصد هم از طریق ماهواره اخبار کشور را پیگیری می‌کنند. این آمار در مقایسه با آمار مشابه برای انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۱۳۹۶، تغییرات محسوسی داشته است؛ در آن نظرسنجی، صداوسیما از نظر اعتماد مردم به منابع رسانه‌ای با ۵۱.۵ درصد در صدر قرار گرفته بود و شبکه‌های اجتماعی سهم ۱۲ درصدی داشتند.

افزایش ۱۹ درصدی از استفاده شبکه‌های اجتماعی برای پیگری اخبار، بیانگر این است که اعتماد به این پلتفرم‌ها در میان مردم در حال افزایش است و درصورت ادامه این روند، صداوسیما با بحران از دست دادن مرجعیت رسانه‌ای و خبری خود مواجه خواهد شد.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، در ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به‌صورت تلویحی پذیرفت که برنامه‌های تلویزیونی با بحران مخاطب مواجه است و در این باره گفت: «آیا رسانه‌هایی که اعتقاد دارند صداوسیما مخاطب ندارد، جرأت دارند مخاطب امسال خودشان را با مخاطب ۱۰ سال پیش یا تیراژ خودشان را مقایسه کنند یا خیر؟ این وظیفه عمومی همه دستگاه‌هاست که به وظایفی که برایشان مشخص شده است، عمل کنند.»

باید دید رویکرد جبلی و مدیران صداوسیما در سال جدید به چه شکل است؟ آیا می‌توانند بار دیگر مخاطبان و رسانه ملی را بایکدیگر آشتی دهند؟

منبع: اکو ایران

tags # صدا و سیما سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • رو به سوی بحران؛ چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت | انتقادات بالا گرفت!
  • بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳