Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:35:06 GMT

نفرات برتر رکوردگیری پارادوومیدانی‌ معرفی می‎شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۵۵۷۷

نفرات برتر رکوردگیری پارادوومیدانی‌ معرفی می‎شوند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، بهمن رضایی رئیس انجمن پارادوومیدانی گفت: مرحله نخست رکوردگیری چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد که برخی از ورزشکاران ما توانستند رکورد ورودی را بدست آورند.

وی ادامه داد: ورزشکارانی که موفق به ثبت رکورد ورودی شدند، می توانند در مرحله دوم این مسابقات که زیر نظر IPC در اسفند ماه امسال برگزار می شود حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی افزود: اسامی دعوت شدگان به تیم ملی نیز بعد از پایان مرحله دوم رکوردگیری و بررسی عملکرد ورزشکاران مشخص خواهد شد. نفراتی که رکورد خوبی را ثبت کنند در رقابت های کسب سهیمه پارالمپیک با تیم ملی اعزام خواهند شد.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی در پایان گفت: لیست اسامی اعلام شده در برخی خبرگزاری ها بعد از مرحله نخست رکوردگیری، نهایی نیست و بعد از برگزاری جلسه انجمن و کمیته فنی و بررسی اعتراض برخی شرکت کنندگان، از طریق فدراسیون اعلام می شود.

کد خبر 5040832

منبع: مهر

کلیدواژه: پارادوومیدانی رکوردگیری لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال النصر عربستان تیم فوتبال پاختاکور لیگ کشتی لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کشتی آزاد السد قطر لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، مرحله استانی یازدهمین جشنواره تدریس برتر ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با شعار شهید فائزه رحیمی، الگوی برتر معلمی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه جاری با حضور دانشجویان پردیس های شهید ایزدپناه و کوثر یاسوج در سالن شهید ایزدپناه برگزار شد.

در این جشنواره ۳۶ نفر در دو پردیس ثبت نام کردند و ۱۶ نفر تدریس خود را ارائه دادند.

در نهایت با پایان رقابت ها در پردیس کوثر یاسوج واحد خواهران، در رشته آموزش ابتدایی ،پردیس رضوی  و نگین دخت روزیان  اول و دوم شدند و فاطمه رازبانیان و سمانه حسین زاده به طور مشترک سوم شدند.

در رشته آموزش قرآن هم سمانه افشار و در رشته امور تربیتی نیز زهره معینی نژاد حائز رتبه اول شدند.

در پردیس شهید ایزد پناه یاسوج  واحد برادران هم در رشته آموزش ابتدایی ، ابوالقاسم فرمانی ، آرش پیام و  حسین آرمون  به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!