Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نشست بررسی و شناسایی اولویت‌های فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار با موضوع « سازمان تامین اجتماعی؛ جهش تولید» گفت: بهبود فضای کسب و کار با اصلاح مسیر حرکت ، دستیابی به اهداف را محقق می سازد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تصریح کرد: اقدام متفاوت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه همکاران ایشان در شناسایی اولویت‌های فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار در بهبود و رونق فضای کسب و کار برای فعالان اقتصادی بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست افزود : اصلاح مسیر حرکت و نگاه و ایجاد اعتماد مهمترین مسئله ای است که می تواند اهداف را محقق کند .
شافعی،موضوعات مطرح شده در این نشست پیرامون بهبود فضای کسب و کار را بسیار مهم خواند و گفت: این موضوعات اثر گذاری بالایی در محیط کسب و کار دارد و می تواند محور پیگیری ها و توافق دوطرف قرار گیرد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود : اگر قرار باشد یک کار ماندگار انجام و اصلاحاتی در روندهای گذشته اعمال شود ، باید بتوانیم فضای کسب و کار را در این شرایط تسهیل کنیم .
شافعی در دیدار با شریعتمداری اظهار امیدواری کرد؛ اصلاحات اجرائی تا پایان دولت به نتیجه برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فعالان اقتصادی فضای کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات در نشستی با مدیران و معاونان منطقه ویژه اقتصادی پیام و نمایندگان شرکت‌های مرکز داده مستقر در منطقه افزود: برنامه‌های منطقه پیام، جزء اولویت‌های وزارت ارتباطات قرار دارد و یکی از این موارد، ایجاد مراکز داده در منطقه پیام بعنوان یک قطب است چرا که استعداد لازم را بدلیل همجواری با تهران و همچنین زیرساخت‌های موجود در منطقه دارد. 

علی اصغر انصاری همچنین از برنامه ریزی برای اجرای طرح «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام خبر داد و گفت: طرح ابردولت توسط سازمان فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری دولت و مشارکت بخش خصوصی در مناطقی از جمله تهران اجرا می‌شود و علاوه بر آن قصد داریم که این طرح را در قطب مرکز داده پیام نیز پیاده سازی کنیم.

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، عملکرد این مجموعه را فراتر از تکالیف تعیین شده دانست و همچنین موضوع برق را یکی از مهمترین مطالبات سرمایه گذاران مراکز داده برشمرد .

اکبر قنبرپور، مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام ، با اشاره به فعال شدن ظرفیت ۲ نیروگاه در این منطقه گفت: با فعال شدن نیروگاه ها، این امکان فراهم شده است که به صورت مستقیم به متقاضیان برق واگذار شود.

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت احداث مراکز داده را در این منطقه بررسی کرد .

 

دیگر خبرها

  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون