Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:22:41 GMT

ضرب العجل ثبت نام رایگان پیش دبستانی ها

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۶۱۳۸

ضرب العجل ثبت نام رایگان پیش دبستانی ها

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی دادی زاده سرخائی به اهمیت دوره پیش دبستانی اشاره کرد و گفت: به دلیل دغدغه‌های خانواده‌ها برای حضور فرزند خود در دوره های آموزشی پیش دبستانی و با توجه به کاهش آمار ثبت نام این دوره مهم آموزشی، دستورالعمل اجرای مجازی آموزش پیش دبستانی ارائه شده است که ماهیتی غیر حضوری دارد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از ۱۳ مهرماه سال جاری آغاز شده است، افزود: مطابق دستور العمل ارسالی، آموزش بر بستر آموزش‌های تلویزیونی و بستر شبکه شاد می‌باشد و فرصت‌های یادگیری را فراهم می کند تا کودکان بتوانند در معرض دریافت برنامه‌های تربیتی قرار گیرند و آمادگی‌های لازم را برای حضور در مدرسه برای سال آینده کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادی زاده ادامه داد: ابلاغ بخشنامه آموزش مجازی رایگان به معنی توقف فعالیت‌های در حال انجام در واحد پیش دبستانی ثبت نام شده در مدارس غیردولتی و کلاس‌های ضمیمه دولتی نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: بر اساس اصول علم تعلیم و تربیت کودکان از طریق ارتباط و تعامل و دست ورزی و فعالیت‌های عملی یاد می‌گیرند و هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین تعامل مستقیم کودک و مربی شود.

دادی زاده اظهار داشت: ثبت نام نو آموزان در ناحیه یک بندرعباس در سه پایگاه شماره یک: دبستانی گرجی زاده (آدرس: روبروی پارک شهید دباغیان)، پایگاه شماره دو: دبستان پروین اعتصامی (آدرس: بلوار شهید بهشتی – سه راه برق – جنب دبیرستان کوثر) و پایگاه شماره سه: دبستان آمنه جمالی (آدرس: داماهی – خیابان بنیاد شهید – گوهران ۳۲) صورت می گیرد.

این مسئول اضافه کرد: ثبت نام دانش آموزان در ناحیه دو بندرعباس در دو پایگاه پسرانه دبستان شهید کلانتری به آدرس محله سید کامل روبروی کوچه مدبر ۳، قبل از مسجد بلال یا بلوار سید جمال الدین بعد از داروخانه شبانه روزی) و پایگاه دخترانه واقع در محله سید کامل روبروی کوچه مدبر ۳ قبل از مسجد بلال یا (بلوار سید جمال الدین بعد از داروخانه شبانه روزی) دبستان دخترانه محبوبه دانش انجام می شود.

دادی زاده خاطر نشان کرد: ثبت نام نو آموزان روستایی، در مدارس دارای مراکز پیش دبستانی انجام می شود و در شهرستان ها و مناطق نیز در اداره آموزش و پرورش صورت می پذیرد.

وی افزود: والدین می توانند همه روزه از شنبه تا پنجشنبه و از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ ظهر به مراجعه به مکان های ذکر شده، نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام کنند.

دادی زاده اضافه کرد: در زمان ثبت نام اصل و تصویر شناسنامه نوآموز و پدر و مادر الزامی است و حضور نوآموز در محل ثبت نام ضرورتی ندارد. همچنین حضور اولیا با رعایت دستورالعمل پروتکل های بهداشتی الزامی می باشد (ماسک و دستکش).

کد خبر 5040945

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان پیش دبستانی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر اربعین 99 شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه شهرکرد پیش دبستانی دادی زاده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه

ذبیح الله اللهی  اظهارکرد: هم‌اکنون سیستان و بلوچستان در زمینه سنجش کودکان بدو ورود به مدرسه از میانگین کشوری پایین‌تر است.

وی از فعال بودن ۴۶ پایگاه سنجش نوآموزان در سیستان و بلوچستان خبر داد و ادامه داد: آن دسته از کودکانی که تاکنون موفق به نوبت‌گیری نشدند هم‌اکنون می‌توانند با دریافت نوبت الکترونیکی برای انجام سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی اقدام کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه فرآیند نوبت‌دهی و سنجش سلامت نوآموزان ادامه دارد،گفت: نوبت‌گیری سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود و به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم نوبت‌گیری را به‌روزهای پایانی موکول نکنند.

وی ادامه داد: متولدین ١٣٩۶/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹٩/۰۷/۰۱ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول یا پیش دبستانی یک و ٢ می شوند، حتما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول را نخواهند داشت.

الهی افزود: در سیستان و بلوچستان ۴۰ پایگاه فعال سنجش بدو ورود در نظر گرفته شده که نوآموزان را از لحاظ بینایی، شنوایی، آمادگی جسمانی و تحصیلی مورد سنجش قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: در پایگاه سنجش چند عملیات غربالگری نظیر پایش رشد دهان و دندان، قد، وزن، شنوایی و بینایی سنجی و آمادگی تحصیلی(سنجش هوش کلامی و غیر کلامی، دیرآموزی و وضعیت یادگیری دانش آموز در حد تحصیل مدارس عادی است یا خیر)، انجام که پس از انجام سنجش نوآموز، مجوز ‌تحصیل در مدرسه صادر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)
  • اجرای طرح پایلوت و رایگان غربالگری شناسایی اختلالات شناختی سالمندان
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان
  • خانه کارگر ارومیه ۲۴ هزار نفر عضو مستقیم دارد