Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@22:05:03 GMT

برقراری مجدد پروازهای هما به استانبول

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۶۳۶۷

برقراری مجدد پروازهای هما به استانبول

براساس توافق به عمل آمده بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه وصدور مجوز پرواز برای برقراری پرواز به فرودگاه استانبول، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما " براساس برنامه در روز جمعه ۱۸ مهرماه انجام می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: براساس توافق به عمل آمده بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه وصدور مجوز پرواز برای  برقراری پرواز به فرودگاه استانبول، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما " براساس برنامه در روز جمعه ۱۸ مهرماه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرواز برنامه‌ریزی شده "هما" به  استانبول، با پرواز شماره ۷۱۹ در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام و در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه به وقت محلی وارد فرودگاه استانبول انجام خواهد شد.

بازگشت این پرواز در همان روز، با پرواز شماره ۷۱۸ در ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه از استانبول پرواز و ساعت ۱۹ در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین می‌نشیند.

هموطنان برای خرید بلیت این پرواز می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با دفتر فروش تلفنی "هما" به شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس حاصل نمایند.

براساس اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه، تمامی مسافران ورودی به فرودگاه استانبول،  می‌بایست در محدوده‌ی ۷۲ ساعت مانده به پرواز، اقدام به انجام آزمایش PCR نموده و نتیجه آن را در زمان ورود به ماموران بهداشت مستقر در فرودگاه استانبول ارائه‌ کنند.

شایان ذکر است هفته گذشته سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه مجوز پرواز شرکت‌های هواپیمایی را ابطال کرد که در هفته جاری به دنبال مذاکرات انجام شده دو سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه، مجوز ادامه پرواز برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" صادر شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران و ترکیه ترکیه سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه پرواز تهران استانبول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه استانبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جعفر یازرلو اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، محدودیت عملیات اعمال شده در برخی فرودگاههای کشور برطرف شده است.

بیشتر بخوانید ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم

وی افزود: ضمن پوزش از مسافران به دلیل مشکلات ماشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام شده، محدودیت‌های عملیاتی اعمال شده در فرودگاه‌ها برطرف شده و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی شده هستند.

وی تاکید کرد: مسافران می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا تماس بگیرند یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227631 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد