Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: ساعت ۱۰:۱۷ صبح روز گذشته به دنبال تماس عابران‌پیاده با سامانه ۱۲۵، مبنی بر سقوط دو نفر در چاه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، بی‌درنگ نیرو‌های آتش‌نشانی ایستگاه ۵۸ و گروه امداد و نجات سه را به محل حادثه واقع در محله ایثارگران شمالی، خیابان ایثار یک اعزام کرد.

به گزارش تسنیم، بهنام ریاضی؛ مدیرمنطقه دو عملیات آتش‌نشانی تهران که فرماندهی این عملیات را برعهده داشت، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه کانال آبی بود که در حاشیه خیابان قرار داشت و همچنین داخل این کانال، چاهی به عمق ۱۰ متر حفر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: دو نفر به علتی نامعلوم و بدون توجه به خطرات این کانال، به این مکان رفته بودند که ناگهان در چاهی ۱۰ متری که در انتهای آن آب نیز وجود داشت، سقوط کردند.

مدیرمنطقه دو عملیات آتش‌نشانی تهران با اشاره به دشوار بودن راه دسترسی به عمق چاه و نفرات حادثه‌دیده برای نیرو‌های آتش‌نشانی، افزود: آتش‌نشانان با ابتکار عمل و با استفاده از ابزار نجات توانستند خود را به این دو شخص رسانده و آن‌ها از داخل چاه خارج کرده و به بالای چاه انتقال دهند.

ریاضی خاطرنشان کرد: متأسفانه، پس از انجام معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس، فوت یکی از این افراد تأیید شد، اما نفر دوم زنده بود که برای مداوا به سرعت به مرکز درمانی انتقال داده شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ علت وقوع این حادثه توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است و جنازه فرد متوفی برای شناسایی هویت و بررسی و تشخیص علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث سقوط تهران صراط آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه واقع در خیابان ۹۷ گلسار رشت، ۲۱ آتش نشان با ۶ خودروی آتش نشانی و آبرسان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه دست بکار شده و پس از مهار آتش سوزی، دودگرفتگی ساختمان را به صورت کامل برطرف کردند.

وی با عنوان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • سقوط جرثقیل مرگبار شد
  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی / ۲ نفر کشته شدند
  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجا گذاشت
  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجای گذاشت
  • مرگ ۲ نفر در طارم سفلی بر اثر سقوط از ارتفاعات
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت