Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:57:40 GMT

۷ پادشاه را با خرید تشک طبی در خواب ببینید

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۶۷۰۷

۷ پادشاه را با خرید تشک طبی در خواب ببینید

این روزها اضافه‌کردن کلمه «طبی» در کنار محصولات به یکی از ترفندهای فروش تبدیل شده است. اگر دنبال خرید تشک باکیفیت هستید و نمی‌خواهید با هر محصولی به نام تشک طبی شما را فریب دهند با ما همراه باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام زنبیل، یکی از برتری‌های مهم محصول اصل با نمونه‌های فیک و تقلبی این است که در طراحی محصولات با کیفیت، به اصول طراحی، ارگونومی، استانداردهای تعریف شده، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و موارد مربوط به سلامتی توجه ویژه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این روزها استفاده از واژه طبی در کنار محصولاتی چون کفش، تشک، بالش و... به یکی از ترفندهای فروش تبدیل شده است و اگر سراغ یکی از افراد اهل فن بروید متوجه می‌شوید که همان تشک معمولی را به عنوان نمونه طبی فروخته‌اند. در آخر هم چیزی جز تشک خراب، کمردرد و خواب ناآرام برایتان باقی‌ نمی‌ماند.

نکاتی که حتما باید در نظر بگیرید

پیش از اینکه بخواهیم انواع تشک طبی را به شما معرفی کنیم، چند نکته مهم و عمومی وجود دارد که هنگام خرید تشک همه ما باید به آنها توجه کنیم:

· متریال استفاده شده: اینکه در ساخت تشک از چه موادی استفاده شده است، اهمیت بسیار زیادی دارد. این مواد نه‌تنها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند و برای اهداف مختلف مناسب هستند، بلکه باید حواستان باشد که دچار حساسیت هم نشوید. البته این مواد و قابلیت‌های تشک روی قیمت تشک مؤثر است.

· میزان سفتی: اینکه تشک چقدر سفت باشد خیلی مهم است. برخی مدل‌ها با راحتی دچار فرورفتگی می‌شوند و بعضی دیگر خیلی سفت هستند. بدون شک هر کدام از تشک‌ها درجه سفتی متفاوتی دارند و بسته به بودجه، نیاز و راحتی خود باید گزینه مناسب را بخرید.

· قیمت تشک: این روزها همه ما برای خرید به قدرت جیبمان نگاه می‌کنیم. بنابراین دقت کنید که در ازای هزینه پرداختی بهترین مدل را بخرید. البته ناگفته نماند که گرانی بعضی از تشک‌ها قطعا بی‌دلیل نیست؛ چراکه کیفیت و ویژگی‌های بهتری دارند.

انواع تشک طبی

اولین قدم این است که انواع تشک طبی را بیشتر بشناسید؛ چرا که ویژگی‌های هر کدام از این نمونه‌ها می‌تواند در قیمت تشک مؤثر باشد.

تشک فوم حافظه‌دار (مموری فوم)

شاید با دیدن اسم این محصول فکر کنید جایی از تشک می‌توانید مموری کارت وصل کنید و پیش از خواب به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید! اما قطعا این‌طور نیست. در واقع مموری فوم نوعی فوم پلی اورتان ویسکوالاستیک است که نه‌تنها با کنترل دمای بدن انسان نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد، بلکه می‌تواند حالت بدن فرد را حفظ کند.

یکی از بهترین نمونه‌های موجود برای کاهش بدن‌درد یا برای آن هایی که دردهای مفصلی دارند، همین مدل است که معمولا توسط پزشکان نیز توصیه می‌شود. استفاده از چندلایه مموری فوم باعث می‌شود بدن صاف قرار بگیرد و از طرف دیگر برخورداری از الیاف مصنوعی کمک می‌کند تا این تشک خاصیت ضدحساسیت داشته باشد.

مزایای تشک طبی مموری فوم

· خواب با کیفیت و آرام

· کیفیت و استحکام خوب

· کاهش بدن درد

· امکان ساخت با درجه سفتی متفاوت

· مناسب زوج‌های با وزن متفاوت

تشک لاتکس

لاتکس یکی دیگر از انواع تشک طبی است که به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌ فردش طرفداران خودش را دارد. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که هنگام خواب دنبال جای سرد بالش و تشک می‌گردید، خواص سرکنندگی این مدل در کنار راحتی، جهندگی و سازگاری نسبی با بدن می‌تواند برایتان مناسب باشد.

مزایای تشک طبی لاتکس

· عمر و دوام خوب

· نداشتن صدای اضافی

· خنک‌بودن نسبت به تشک مموری فوم

· کاهش درد و فشار بدن

تشک فنری

کمتر کسی است که این نوع از تشک‌ها را نشناسد. در واقع این مدل به دلیل نوع ساخت و قیمت مناسبش جزو پرمصرف‌ترین مدل‌های بازار است که فروش بسیار خوبی دارد. همان‌طور که از اسم این مدل برمی‌آید در سراسر تشک از تعداد مشخص و یکسانی فنر استفاده می‌شود تا تشک دچار فرورفتگی نشود و بتوانید خواب راحتی را تجربه کنید. اگر عادت دارید به صورت دمر (به روی شکم) بخوابید، این نمونه یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

مدل دیگری از تشک فنری با فنرهای سفت‌تر و محکم‌تر به نام تشک ارتوپدیک وجود دارد که برای افراد دارای درد مفاصل توصیه می‌شود. این مدل خیلی سفت است و دچار فرورفتگی نمی‌شود.

مزایای تشک طبی فنری

· حفظ عضلات بدن

· کاهش کمردرد

· قیمت مناسب

· خواب خوب و آرام

· جهندگی بسیار خوب

تشک هیبریدی

معمولا به هر وسیله‌ای که به صورت ترکیبی ساخته می‌شود یا کارایی‌های مختلف دارد، هیبریدی گفته می‌شود. تشک هیبریدی هم در واقع ترکیبی از مموری فوم، فنر، لاتکس و... است تا بتوانید مزایای همه آنها را یک جا داشته باشید. در واقع می‌توان این‌طور گفت که از این مدل کامل‌تر در دنیا نداریم.

مزایای تشک هیبریدی

· جهندگی بسیار خوب

· راحتی فوم مموری

· ریباند و سردکنندگی لاتکس

· سازگاری کامل با بدن

· کیفیت و دوام عالی

· خواب آرام و کاهش بدن درد

کدام برندها تشک‌های خوبی دارند؟
 

برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که تشک‌های خود را با ویژگی و قیمت های متنوع عرضه می‌کنند. اما از بهترین برندهایی که سال‌هاست محصولات شناخته‌شده‌ای را روانه بازار کرده‌اند و کیفیت آنها تضمین ‌شده است می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

· تشک رویا

· تشک خوشخواب

· تشک زست

از کجا آنلاین تشک سفارش دهیم؟

شاید کمی عجیب به نظر برسد، ولی تشک را هم می‌توانید با خیال راحت و با تضمین بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی زنبیل سفارش دهید. در این فروشگاه علاوه بر تضمین بهترین قیمت می‌توانید از خدمات منحصربه‌فرد زیر هم بهره‌مند شوید:

· چتر حمایتی زنبیل

· مشاوره و ثبت سفارش تلفنی

· ارسال در بازه زمانی ۳ ساعته برای مشتریان تهران

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنبيل تشک طبی انواع تشک طبی مموری فوم تشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تخم مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • سورپرایز قیمت طلا برای عروس و دامادها
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • ژاپنی‌ها از ایران برنج خریدند/ عکس و قیمت
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • پنج درس که باید از اولین حراج سکه مرکز مبادله در سال ۱۴۰۳ یاد گرفت
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟