Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست کمیسیون تخصصی ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر با هدف اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر و با حضور مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و نمایندگان دستگاه‌های عضو این ستاد برگزار شد.

فردین تقی زاد، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در این نشست رویکرد حمایت هدفمند، شفاف نمودن مواد آیین نامه به منظور ایجاد وحدت رویه در اجرای آیین نامه را هدف اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانست و گفت: چارچوب‌ها و استاندارد‌های آموزشی در بررسی مجدد این آیین نامه حفظ خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تطابق این آیین نامه با مقررات آموزشی جدید وزارت علوم و همچنین قانون جامع ایثارگران را از ضرورت‌هایی دانست که در تدوین و اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر باید منظور شوند.

بیشتر بخوانید

 تعامل صنعت با دانشگاه‌ به رفع ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺟﺎﻣﻌﻪ کمک می‌کند

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر اجرای طرح هدایت تحصیلی، برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی و همچنین انتخاب استاد مشاور برای دانشجویان شاهد و ایثارگر را کما فی السابق در دانشگاه‌ها ضروری دانستند.

تقی زاده تاکید کرد: باید تسهیلات آموزشی به گونه‌ای به دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه شود که تقویت بنیه علمی بیشتر این دانشجویان و همچنین افزایش تعداد دانشجویان ممتاز را شاهد باشیم.

او با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران باید برای دانشجویان دوره‌های روزانه نیز مشوق‌هایی در قالب گرنت پژوهشی، کمک هزینه تحصیلی، اعزام به فرصت‌های مطالعاتی و... لحاظ کند تا دانشجویان به سمت دانشگا‌های سطح اول کشور جهت دهی شوند.

در ادامه این نشست، نمایندگان حاضر در نشست دیدگاه‌های خود را ارائه کردند و مقرر شد با ارسال مکتوب پیشنهادات، موضوع در جلسه آتی ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر بررسی و جمع بندی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشجویان وزارت علوم امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زرند، پیشروترین شهرستان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد 

رضا محمودی نسب در جلسه آموزشی تحت عنوان فرزند ایمن و والد آگاه گفت : شهرستان زرند در مواجهه گسترده با انواع اختلالات و آسیب های اجتماعی روبرو بوده است که  در سایه تلاش خیران و تشکل های مردم نهاد فعال در این حوزه و همراهی و همکاری مسئولان و مدیران استانی و محلی، مواجهات تخصصی و کارآمدی را در این شهرستان با این معظلات شاهد بوده ایم که نتایج قابل قبول و در خوری را در پی داشته است.

 وی  افزود : برگزاری جلسات آموزشی تحت عنوان فرزند ایمن و والد آگاه  در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه آگاه سازی و ارتقای مهارت های زندگی فردی و اجتماعی تاثیر به سزایی در کنترل و بهبود وضعیت خواهد داشت و با نهادینه شدن این آموزش ها و با توجه به استقبال خوب و پرشور جامعه هدف و خانواده ها از این دوره های آموزشی، بی تردید در آینده ای نزدیک شاهد اثرات مثبت قابل قبولی در سطح جامعه خواهیم بود.

همچنین کمال الدین مودب،کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از اعتیاد زرند، زرند را از پیشرو ترین شهرستان های استان کرمان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد: با تداوم این همکاری ها و افزایش دوره های آموزشی مرتبط، شاهد رشد و تثبیت این دستاورد ارزنده در سطح شهرستان زرند باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • زرند، پیشروترین شهرستان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد