Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@10:29:49 GMT

از سرگیری پروازهای تهران - استانبول به صورت محدود

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۷۰۴۰

ساعت 24 - سازمان هواپیمایی ایران از برقراری دوباره پروازهای تهران - استانبول به صورت محدود خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، دو روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ترکیه برای چندمین بار پروازهای مسافری ایرلاین‌های ایرانی به مقصد استانبول را لغو کرد و شرکت‌های هواپیمایی داخلی تنها می‌توانستند به صورت یکسر خالی و برای بازگرداندن ایرانیان به استانبول پرواز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا قیمت بلیت هواپیما برای بازگشت مردم به کشور تا ۲۰ میلیون تومان هم افزایش یافت. تورج دهقانی زنگنه، رییس سازمان هواپیمایی ایران در این زمینه اعلام کرد: پس از لغو مجوز پرواز ایرلاین‌های داخلی از سوی مسئولان ترکیه ما نیز به آن‌ها اعلام کردیم در این صورت مجوز ترکیه را نیز برای پرواز ترکیش‌ایر لغو می‌کنیم و نهایتا آن‌ها به این نتیجه رسیدند که پروازهای تهران استانبول را مجدادا و به صورت محدود برقرار کنند.

وی افزود: در این راستا مقرر شد تا در هر روز یک پرواز از سوی ایرلاین‌های ایرانی و یک پرواز از سوی هواپیمایی ترکیه در این این مسیر پروازی انجام شود که البته با همان پروتکل‌های توافق شده قبلی این اتفاق می‌افتد.رییس سازمان هواپیمایی ایران در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا قیمت بلیت هواپیما از سوی ایرلاین‌های داخلی و برای بازگرداندن مسافران از استانبول به تهران به بیش از ۲۰ میلیون تومان رسیده است، گفت: گرچه نرخ پروازهای خارجی دامنه مشخصی ندارد اما این نرخ‌ها با برقراری دوباره پروازها شکسته می‌شود و این مسئله را به انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام می‌کنیم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

به گزارش صدای ایران‌مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهی:پرواز‌های تهران، اصفهان و شیراز، فرودگاه ‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب به حالت تعلیق درآمدند.

این پروازها تا بدین لحظه لغو نشده؛ مسافران پیش‌از عزیمت اطلاعات پرواز را چک کنند.

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • پیام بلینکن به ترکیه پیش از حمله ایران به اسرائیل