Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@02:23:15 GMT

کشف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در سوادکوه شمالی

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۷۲۴۳

کشف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در سوادکوه شمالی

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف یک دستگاه موتورسیکلت 1000 سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا فرهودی گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد .

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران یگان امداد شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت 1000 سی سی که فاقد هرگونه مجوز تردد و مدارک گمرکی بوده را حین تردد در این شهرستان متوقف کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهودی ارزش این موتورسیکلت توقیف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 4 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآورشد: راکب این موتورسیکلت نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی از تحویل موتورسیکلت کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان خبر داد و تصریح کرد: شهروندان برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاچاق موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف زمین ۲۵۰ میلیاردی در لنجان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی فر بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارم فروردین ماه امسال شکایتی از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنجان مبنی بر تصرف زمین‌های این اداره توسط ۲ نفر به فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان واصل شد.

وی افزود: در ادامه با انجام تحقیقات تخصصی مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان مشخص شد متهمان اقدام به تصرف زمین‌های دولتی به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارائه شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه حکم قطعی خلع ید و قلع و قمع مستحدثات و تفکیک اراضی دولتی از سوی مقام قضائی صادر شد گفت: در نهایت زمین‌های مذکور رفع تصرف شده و به اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان بازگردانده شد.

کد خبر 6064364

دیگر خبرها

  • سارق ساعت های ۳۰ میلیاردی در شیروان دستگیر شد
  • رفع تصرف زمین ۲۵۰ میلیاردی در لنجان
  • موتورسیکلت‌های متخلف در چه شرایطی توقیف می‌شوند؟
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • مقاصد گردشگری ماه رمضانی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی معرفی می‌شود
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان