Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 279 بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 118 نفر مبتلای قطعی و 19 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

  دکتر پرویز یزدان پناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 7973 مورد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی اضافه کرد: از 266 نمونه دریافت شده، بیشترین موارد مربوط به کهگیلویه 30درصد، بویراحمد 29درصد، گچساران 20درصد، دنا 8درصد، باشت 7درصد و چرام 6 درصد است.
 
وی افزود: متاسفانه در طی ٢٤ ساعت گذشته دو مورد فوتی در بیمارستانهای کرونایی استان روی داده است که تعداد  کل فوتی‌های  کرونایی استان به ١٤٣ مورد رسیده است،

دکتر یزدان پناه افزود: خواه ناخواه بیماری کرونا دامنگیر دنیا شده است و در ایران نیز این موضوع به عنوان بحران بزرگ و صدمات بی‌شماری را از لحاظ اقتصادی و مناسبات اجتماعی وارد کرده است و قطع یقین مدت زمان زیادی این بیماری فعال خواهد بود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: بهترین کار این است که با درک شرایط موجود با رعایت موازین بهداشتی، زندگی در شرایط جدید کرونایی را به عنوان فرهنگ و الگوی جدید زندگی بپذیریم و با آن کنار بیاییم و نگذاریم که بیشتر از این صدمات جانی و اقتصادی گریبانگیر خانواده‌ها شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد بخش مراقبت های ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد