Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:33:44 GMT

افتتاح ۸۱۱ طرح هادی در سطح روستاهای کشور از همدان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۷۵۴۶

ایسنا/همدان ۸۱۱ طرح هادی در سطح روستاهای کشور با اعتباری افزون بر ۲۸۷۸ میلیارد ریال امروز به صورت ویدئوکنفرانسی در روستای حیدره دارلامام همدان افتتاح شد.

همچنین ۱۰۶ هزار و ۲۹۴ واحد مسکونی در قالب طرح ویژه بهسازی ونوسازی مسکن روستایی با اعتباری افزون بر ۲۹هزار و ۴۷۲ میلیاردریال در این آیین به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۸هزار و۹۸۱ فقره سند روستایی امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور، استاندار و مدیران استانی و شهرستانی به صورت ویدئوکنفرانسی توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

تهیه طرح و اجرای بافت با ارزش با ۲۱ هزار و ۵۰۶ میلیون ریال و صدور ۱۶۴ جلد سند ماکیت روستایی و نوسازی و بهسازی ۴۹ واحد روستایی از جمله اقدامات بنیاد مسکن در روستای حیدره دارالامام همدان بوده است‌.

به گزارش ایسنا، روستای حیدره دارالامام یکی از روستاهای دهستان سیمینه رود از توابع بخش مرکزی شهرستان بهار است که در ۲۷ کیلومتری جنوب غربی این شهر واقع شده است.

براساس سرشماری سال۹۵ این روستا دارای ۱۷۷ خانوار و ۵۳۲ نفر جمعیت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا