Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهاردهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۳۷۳۲....۹۱۸: چرا کسانی که پلاک ادوات کشاورزی مثل تراکتور دارند قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده سایپا و ایران‌خودرو به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۵۳۶....۹۱۴: با سلام اینجانب معلم ابتدایی بسته اینترنتی شخصی داشتم که با بسته اینترنتی ۳ ماهه وزیر ارتباطات ویژه فرهنگیان به دلیل همپوشانی غیرقابل استفاده‌شده است. خواهشمندیم اقداماتی در جهت تمدید انقضای بسته‌ها لحاظ فرمایید. پیشاپیش از زحمات شما بزرگواران نهایت تشکر را دارم.

۶۰۵۵.... ۹۰۳ سلام، چرا شرکت سایپا مشتریان خود را از طریق نمایندگی و ارسال پیامک ترغیب به خرید و تعویض خودروهایشان با خودرو‌هایی می‌کند که در همین زمان مجوز پلاک ندارند. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید. با تشکر

۲۷۷۴....۹۱۶: سلام چرا کارت سوخت موتورسیکلت‌ها صادر نمی‌شود لطفا پیگیری کنید؟

۷۷۱۶....۹۱۲: سلام تو رو به خدا یکی هم حال مسکن مهر هشتگرد کرج را بپرسه هنوز بعد از ۱۲ سال خبری نیست. در سال ۸۷ تعاونی ۲۵ مسجد پیامبر اعظم  فاز ۴ مهرشهر کرج ثبت‌نام کردیم هیچ مسئولی پاسخگو نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۹۵۸۳....۹۳۳: با سلام می‌خواستم از طریق شما به مسئولین بانک سپه بگم لطفا به مشکلات سهامداران سهام عدالت که از طریق کارگزاری بانک سپه اقدام به فروش سهام عدالت کردند باشید. پس کی قرار است پول ما را کامل پرداخت کنند به خدا خیلی گرفتاریم ممنون می‌شم حداقل شما صدای ما رو به گوش مسئولان برسانید.

۸۷۶۹....۹۱۳: سلام، خسته نباشید، مدیر دبستان شهید وقاری بزنجان واقع در شهرستان بافت استان کرمان دانش آموزان را بعد از مدرسه وادار کرده مدرسه را تمیز کنند در این اوضاع کرونایی که والدین با ترس و ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده بچه هاشون به مدرسه می‌فرستند آیا کار این مدیر مدرسه تخلف نیست بی‌مسئولیتی مدیران باعث شده مردم بترسند بچه‌ها را به مدرسه بفرستند والدین این دانش آموزان به‌شدت اعتراض دارند آیا تمیز کردن مدرسه وظیفه این طفلان معصوم هست لطفا به گوش مسئولان برسانید.

۳۵۷۱....۹۰۵: سلام خواهش می‌کنم امسال را برای مدارس ابتدایی تعطیل اعلام کنند بچه هامون مریض شدند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۶۱۷۴....۹۱۰: سلام شوهرم معلول و مددجوی کمیته امداد و ازکارافتاده است. وام ودیعه مسکن را با ضمانت سهام عدالت و سفته بانک شعبه ظهیراسلام نمی‌دهند شما را به خدا کمک گنید مگر دولت نگفت ۳۰ میلیون تومان ضامن نمی‌خواهد ما ۱۵ الی ۲۰ میلیون تومان درخواست کردیم خواهش می‌کنم پیگیری کنید. با تشکر

۶۸۸۷....۹۰۲: چرا روغن نباتی جامد کمیاب شده اگر هم باشه خیلی گران است چرا رسیدگی نمی‌شود؟

۵۱۹۴....۹۱۵: با سلام ما بازنشستگان تأمین اجتماعی به‌ویژه ما تکنسین‌های برق از بخت بد بیمه ما تا مین اجتماعی شده درصورتی‌که مصوبه مجلس و دولت در همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نود درصد شاغلان هم ترازی بود، ولی از ما پنجاه‌درصد هم اضافه نشده با رتبه ۱۷ بازنشسته شدیم آیا کسی هست که از تأمین اجتماعی برای حقوق ما دفاع کند مبلغی که دولت در نظر گرفته با مبلغ کشوری و لشکری تفاوت نمی‌کند انشاالله که پیگیری شود.

۲۴۲۶....۹۱۲: سلام سیم‌کارت همراه اول شرکت انارستان را تحویل گرفتیم برای مدرسه، ولی نمی‌تواند جواب بدهد به همراه اول هم زنگ زدیم گفته مشکل از انارستان است و این سیم‌کارت فقط باید اینترنت انارستان باشد.

۲۸۶۲....۹۱۶: سلام به وزیر کار برسانید کارگران آب و فاضلاب خوزستان دزفول این ۸ ماه حقوق نگرفته‌اند حتی عیدی پادش و بیمه را نداده‌اند

خواهش می‌کنم پیگیری کنید. با تشکر

۵۸۷۷....۹۱۳: سلام خسته نباشید لطفا پیگیری کنید چرا پول فروش سهام عدالت را چرا واریز نمی‌کنند؟ با تشکر

۵۸۲۳....۹۱۹: چرا از همه‌چیز گزارش تهیه می‌شود، ولی از وام وزارت رفاه که قول داده بودند آخر شهریور به خانواده‌های بیشتر از پنج نفر پرداخت کنند هیچ خبری نمی‌گیرند؟ ممنون می شم پیگیری کنید. تشکر

۲۴۰۰....۹۹۴: سلام خسته نباشید من دانش آموز کلاس چهارم دبستان هستم خط دانش آموزی خریدم گفتند اینترنت رایگان است، اما بنده خودم شارژ اینترنت می‌خرم و خیلی ضعیف کار می‌کند برنامه‌ها یا کاری که برای مدرسه انجام می‌دهم دیر ارسال می‌شود درصورتی ‌که فورجی هم هست گوشیم. ممنون می شم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

کد خبر 6088337

دیگر خبرها

  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد