Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@04:16:42 GMT

اتفاق جالب؛ دو سرمربی تیم ملی جوانان در کنار هم

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۸۱۰۱

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان برای موفقیت در این تیم امیر حسین پیروانی را به عنوان دستیار اول خود برگزید. 

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین پیروانی همانند سیروس پورموسوی در مقطعی هدایت تیم ملی جوانان را برعهده داشت. او در تیم ملی جوانان به یک موفقیت چشمگیر دست یافت. کسب عنوان سومی در جام ملت ها در بحرین موجب صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی بعد از 16 سال شد و این تیم در جام جهانی جوانان که در سال 2017 در کره جنوبی برگزار شد بعد از 4 دهه طعم شیرین پیروزی را در برابر کاستاریکا چشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن تیم امروز 4 بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند. مهدی قایدی – مجتبی نجاریان – عارف غلامی و امید نورافکن. و البته بازیکنان تاثیرگذاری که در دیگر تیم ها حضور دارند. نمونه اش علی شجاعی که در بازی پرسپولیس – النصر زننده گل صعود تیم به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا بود. 

 

البته حضور امیر حسین پیروانی فقط در تیم های ملی جوانان و امید نبود؛ او در آخرین تجربه مربیگری اش فصل پرچالشی را در تراکتور سپری کرد و در کنار سه مربی فصل را به پایان رساند. جان توشاک – محمد تقوی و لیکنز و در ادامه امیر حسین پیروانی به بهانه سرمربیگری در یک تیم دسته اولی با تراکتور خداحافظی کرد اما روند مذاکرات خوب پیش نرفت و در ادامه تصمیم گرفت راهی کادر فنی امید شود تا برای صعود به المپیک تلاش کند. دستیاری شاغلام – محمد مایلی کهن و ناصر حجازی در لیگ برتر بدین معنی است که امیر حسین پیروانی مربی باتجربه ای است و به طور حتم می تواند در صنعت نفت آبادان به سیروس پورموسوی کمک کند. دو مربی که از نظر شرایط سنی هم بهم نزدیک هستند. 

 

 

سیروس پورموسوی همانند امیر حسین پیروانی مرحله مقدماتی جام ملت ها را با قدرت پشت سر گذاشت اما در ادامه مسیر به دلیل کمبود امکانات تصمیم گرفت به لیگ برتر برگردد اما شاید حضور در پارس جنوبی در فاصله چند هفته مانده به پایان بازی ها یک انتخاب اشتباه بود و سقوط به لیگ برتر به همراه پارس جنوبی در کارنامه او به ثبت رسید. سیروس پورموسوی اینبار با حساسیت بیشتری در صنعت نفت گام برمی دارد و انتخاب امیرحسین پیروانی به عنوان دستیار نشان می دهد او می خواهد در صنعت نفت روزهای خوبی برای فوتبال آبادان رقم بزند. 

 

این انتخاب شاید الگوی خیلی از تیم ها را در انتخاب دستیار تغییر دهد؛ البته چنین رفتار مشابهی را پیش تر در نساجی شاهد بودیم. محمود فکری – صمد مرفاوی را انتخاب کرد و دستاورد آن نمایش خوب در نساجی و حضور در استقلال بود. سیروس پورموسوی هم دستیاری را برگزید که کوله باری از تجربه است و به طور حتم می تواند کمک حال سید باشد.

 

جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان امیر حسین پیروانی سیروس پورموسوی تیم ملی جوانان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس

فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آن‌ها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدار‌های پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم‌تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است، اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • اقدام جالب بزرگ‌ترین جامانده جام ملت‌ها (عکس)
  • محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز
  • بازگشت تیم ملی کشتی آزاد با جام قهرمانی