Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده هم‌زمان با ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر ۳۸۸ طرح اشتغال‌زایی ایجاد شده برای مددجویان ساکن مناطق روستایی و محروم در رشته‌های دامداری، کشاورزی، صنایع‌دستی، خدمات و حمل ‌و نقل با سرمایه‌گذاری قریب به ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی کمیته امداد استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های این نهاد در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان در روز ملی روستا و عشایر، گفت: طبق برنامه‌ریزی و اقدامات انجام‌شده ۳۸۸ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت ساکن در مناطق روستایی و محروم استان با سرمایه‌گذاری این نهاد همزمان با ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر افتتاح و به بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال مورد بهره‌برداری برای مددجویان کمیته امداد استان در روز ملی روستا و عشایر در رشته‌های دامداری، کشاورزی، صنایع‌دستی، خدمات و حمل ‌و نقل است، افزود: به همین منظور قریب به ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان  از محل منابع بانکی و اعتبارات این نهاد سرمایه‌گذاری شده است.

صفری با بیان اینکه راهبرد کمیته امداد زمینه‌سازی برای درآمدزایی، استقلال اقتصادی و در نهایت توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی مورد حمایت این نهاد با محوریت اشتغال است، ادامه داد: با بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال ایجاد شده در مناطق محروم و روستایی استان، هم‌زمان با روز ملی روستا و عشایر ۴۵۶ فرصت شغلی جدید برای مددجویان مورد حمایت این نهاد ساکن در این مناطق به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای سایر گروه‌های مددجویی مورد حمایت این نهاد نیز از اولویت‌های کاری مهم کمیته امداد استان زنجان در سال‌جاری است، افزود: با همین رویکرد برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان امسال 3 هزار و ۹۵۰ فرصت شغلی جدید  با سرمایه‌گذاری قریب به ۱۳۰ میلیارد تومانی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان مورد حمایت این نهاد ایجاد شود.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی کمیته امداد استان زنجان اشتغال مدیرکل کمیته امداد روز ملی روستا و عشایر کمیته امداد استان برای مددجویان سرمایه گذاری اشتغال زایی بهره برداری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد