Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:36:15 GMT

کاستا به صورت قرضی به بایرن مونیخ بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۸۷۹۴

کاستا به صورت قرضی به بایرن مونیخ بازگشت

بال برزیلی تیم فوتبال یوونتوس به طور رسمی به جمع سرخپوشان مونیخی بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ عصر امروز (دوشنبه) به طور رسمی اعلام کرد، داگلاس کاستا را با قرارداد قرضی یک ساله به خدمت گرفته است. روز گذشته رسانه‌های ایتالیایی از قطعی شدن این انتقال خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاستا که بین سال‌های 2015 تا 2017 برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، در سال 2017 با قرارداد قرضی راهی یووه شد و یک سال بعد از آن هم قراردادش با قهرمان ایتالیا قطعی شد.

این بال برزیلی در این مدت در 103 بازی برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 10 گل، 21 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

ستاره بایرن مونیخ فوق‌لیسانس گرفتیوونتوس داگلاس را به بایرن مونیخ قرض داد و کیه‌را از فیورنتینا قرض گرفت

کاستای 30 ساله همچنین در این مدت سه قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را با بانوی پیر تجربه کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس بایرن مونیخ یوونتوس بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا موفق شد با پیروزی ۳-۱ برابر لیورپول در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا صعود کند. گاسپرینی در کنفرانس بعد از بازی این صعود را بسیار ارزشمند دانست.

شکست ۱-۰ امشب؟
این احتمالاً قابل قبول‌ترین شکست است (خنده). من واقعاً به این بچه‌ها افتخار می‌کنم و خوشحالم، آنها فوتبالیست‌های عالی و افراد بسیار قابل اعتمادی هستند.

این صعود ارزش یک جام را دارد؟
این دو بازی برابر لیورپول مستحق دو مدال ارزشمند هستند. شاید ارزش آنها بیشتر از جام قهرمانی باشد. باید بگویم وقتی در تاریخ آتالانتا با تیمی از این دست، به این نتایج برسید، واقعا افتخارات ارزشمندی کسب کرده‌اید.

رسیدن سهمیه تیم پنجم چمپیونزلیگ به ایتالیا؟
بسیار خوشحالیم که سهمی در آن داشتیم و به بهبود فوتبال ایتالیا کمک کردیم. زمانی که هفت سال پیش این ماجراجویی را شروع کردیم، تردیدهای زیادی وجود داشت، ما نیز این مسئولیت را احساس کردیم، ما به فوتبال ایتالیا کمک بزرگی کردیم.

حضور در نیمه‌نهایی؟
با افتخار بخشی از تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی هستیم. وقتی قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم برگزار شد بسیاری لیورپول را نمی‌خواستند اما من دوست داشتم به آنها بخوریم. البته شوخی کردم، من هم نمی‌خواستم. ما کمترین شانس را برای رسیدن به نیمه‌نهایی داشتیم سپس این دو بازی را انجام دادیم که برای همیشه در تاریخ خواهند ماند.

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه دلیل اصلی رد شدن پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان
  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت