Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از خراسان شمالی : محمد وحیدی  اظهار داشت: امروز شاهد گرانی و گران فروشی هستیم و با توجه با گران شدن بسیاری از کالاها در بازار٬ متاسفانه برخی نیز از این فضا سوء استفاده کرده و کالاهای خود را گران‌تر می فروشند.

وی با اشاره به نقش و وظیفه مجلس در کنترل پدیده تورم٬ افزود: بیشترین دغدغه نمایندگان مردم بحث معیشت و گرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای به وزیر صمت نیز به همین دلیل بود که دولت پاسخگو باشد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با انتخاب وزیر صمت باید جراحی در شرایط جنگ اقتصادی با یک حرکت شبانه‌روزی انجام شود. باید لانه‌های فساد و مافیا در بسیاری از جاها از بین برود. در تولید و گمرک و صادرات و واردات باید منافذی برای حضور افرادی که می‌خواهند به اقتصاد کمک کنند٬ باز شود.

وحیدی ادامه داد: در حال حاضر در گمرک 4.5 میلیون تن معطل است و وارد کشور نمی‌شود به بهانه این موضوع که ثبت سفارش نشده است. واقعیت این است که ساختارهای ناکارآمد و ضعف‌های مدیریتی باعث این تورم‌ها است.

وی افزود: طرح انبوه سازی در حوزه مسکن و طرح تامین کالاهای اساسی برای اقشار ضعیف جامعه٬ از طرح‌های جدی اقتصادی مجلس برای حل مشکلات است. مشکل ما در کشور نظارت بر اجرای قوانین است و مجلس بادی در حوزه نظارتی بسیار قوی عمل کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: رئیس جمهور باید به صورت قرارگاهی به موضوع اقتصاد نگاه کند تا مشکلات حل و فصل شود و برای موضوع مسکن٬ ارز و کالاهای اساسی اقدامات جدی انجام شود.

46

کد خبر 1440161

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است