Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@22:32:26 GMT

درگیری خونین پدر و پسر در بهشت زهرا

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۹۲۷۲

درگیری خونین پدر و پسر در بهشت زهرا

مرد میانسال در مراسم سالمرگ دخترش در اقدامی جنون‌آمیز پسرش را با ضربه‌های کارد مجروح کرد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، ظهر شنبه ۱۲ مهر، گزارش درگیری خونینی بین یک پدر و پسر در بهشت زهرای تهران به پلیس اعلام شد و دقایقی بعد نیز مأموران پلیس راهی محل شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مرد میانسال در یک درگیری پسر ۲۵ ساله‌اش را با ضربات متعدد چاقو مجروح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر جوان که به شدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. از سویی مرد میانسال که عامل این درگیری خونین بود به دستور بازپرس جنایی، بازداشت شد.

او در تحقیقات گفت: من یک دختر ۱۵ ساله داشتم که حدود یک سال قبل یعنی صبح پنج‌شنبه ۱۱ مهر سال ۹۸، خودش را از طبقه چهارم محل سکونتمان به پایین انداخت و مرد.

دخترم کوهنورد بود او ساعتی قبل از خودکشی در حال قدم زدن با پسر جوانی در خیابان بود که ناگهان برادر ۲۵ ساله‌اش او را می‌بیند و با عصبانیت و تهدید دخترم را در خیابان دنبال کرد همین موضوع باعث شد دخترم از ترس فرار کند، اما او وقتی به خانه آمد طوری ترسیده بود که خودش را از پشت بام به پایین انداخت و خودکشی کرد.

مرد میانسال ادامه داد: در تمام این مدت پسرم را مقصر مرگ دخترم می‌دانستم اگر آن روز او با خواهرش برخورد نمی‌کرد الان دخترم زنده بود. در این یک سال عذاب وجدان لحظه‌ای مرا رها نکرد. امروز در سالگرد مرگ دخترم وقتی به بهشت زهرا و بر سر مزار او رفته بودیم با پسرم درگیر شدم و او را با چاقو زدم. می‌خواستم انتقام مرگ دخترم را از او بگیرم.

بدین‌ترتیب به دستور بازپرس ساسان غلامی، مرد میانسال به اتهام شروع به قتل در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد. همچنین بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیق از شاهدان این درگیری را صادر کرد.

منبع: ایران

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: خودکشی بازپرس درگیری خونین مرد میانسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی

پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.

به گزارش مشرق ، بعد از ظهر روز گذشته ۳۰ فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان لقمان حکیم از طریق تماس تلفنی با کلانتری ۱۱۲ ابوسعید مرگ مشکوک پسر جوانی را با ضربات چاقو روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

به دنبال اعلام این گزارش، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد پسر حدودا ۱۸ ساله‌ای مواجه شدند که براثر ضربه چاقو به گردن به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که پسر جوان در یک نزاع ۳ نفره در تقاطع خیابان مدرس ـ ولی‌عصر(عج) قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول به همراه دوست خود به نام بهنام که مشروبات الکلی مصرف کرده بودند با یک پسر جوان دیگر در خیابان درگیر شده اما احتمالاً بهنام سهواً دوست خود را هدف ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار داده است، همچنین پسر جوانی که با این ۲ نفر درگیر شده بود و چاقو به همراه داشته پس از وقوع جنایت از صحنه متواری می‌شود.

بدین ترتیب بهنام خیلی زود بازداشت شد. در ادامه نیز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم و اقدامات اطلاعاتی، پسر جوانی که یک طرف درگیری بوده را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

با دستور قاضی سالار صنعتگر، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت همچنین تحقیقات در خصوص دستگیری دیگر متهم فراری پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل در مزون لباس
  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+