Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:30:03 GMT

رژه کرونا در کاخ سفید؛ دستیاران سخنگو هم مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۹۵۷۲

رژه کرونا در کاخ سفید؛ دستیاران سخنگو هم مبتلا شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری دوشنبه شب به وقت تهران از ابتلای  شمار دیگری از  کارکنان کاخ سفید به ویروس کرونا خبر دادند.

«جان سانتوسی» خبرنگار شبکه خبری «ای‌بی‌سی نیوز» در توییتی  از ابتلای «چاد گیلمارتین»، دستیار سخنگوی کاخ سفید به کرونا خبر داد. منابع موثق در این زمینه گفته‌اند که آزمایش کرونای چاد گیلمارتین مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جنیفر جیکب» خبرنگار شبکه خبری «بلومبرگ» نیز با تایید این خبر اعلام کرد که علاوه برچاد گیلمارتین، «کارولین لیویت» دیگر دستیار سخنگوی کاخ سفید نیز به کرونا مبتلا شده است.

این در حالی است که نتیجه آزمایش تشخیص ابتلا به «کووید-۱۹» برای «کایکلی مک‌اینانی»، سخنگوی کاخ سفید  نیز مثبت گزارش شده است. برخی از رسانه‌های آمریکا ویدئویی از سخنرانی بدون ماسک مک‌اینانی در جمع خبرنگاران منتشر کرده‌اند. او یکشنبه شب (به وقت محلی) در جمع خبرنگاران حضور داشته است. 

این خبر در شرایطی اعلام شده که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از چند روز پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان «والتر رید» در واشنگتن بستری شده است. «هوپ هیکس»، دستیار ترامپ، «نیک نولا»، محافظ شخصی او و برخی از دیگر کارکنان کاخ سفید در روزهای گذشته به این ویروس مبتلا شده‌اند. روزنامه «یو‌اس‌ای‌تودی» نوشته با مثبت شدن نتیجه آزمایش مک‌اینانی، اکنون ۹ نفر از نزدیکان ترامپ به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

شبکه خبری ان‌بی‌سی چند روز پیش گزارش داده بود  بعد از مثبت شدن نتیجه آزمایش ابتلای «دونالد ترامپ» به بیماری «کووید-۱۹» کاخ سفید در هراس فرو رفته است. مک‌اینانی گفته که هنوز علائم بیماری در او ظاهر نشده، اما او روند قرنطینه را از امروز آغاز خواهد کرد. او در بیانیه‌ای گفت با خبرنگاران رسانه‌ها «تماس نزدیک» نداشته است.

سخنگوی کاخ سفید همچنین خاطرنشان کرده روز پنجشنبه که در جمع خبرنگاران حاضر شده اطلاعی از ابتلای هوپ هیکس به این ویروس نداشته است. برخی از رسانه‌های آمریکا در روزهای گذشته گزارش داده‌اند کاخ سفید روز پنجشنبه از بیماری هیکس خبر داشته، اما در ابتدا تلاش کرده این مسئله را از عموم پنهان کند.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دونالد ترامپ کاخ سفید آمریکا ویروس کرونا رئیس جمهور آمریکا سخنگوی کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • ماهواره نوا رویداد تلخ سفید شدن مرجان‌ها را ثبت کرد
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • ۲ توله سمور سنگی تیمار و در طبیعت خوانسار رهاسازی شدند+ تصاویر
  • ۲ توله سمور سنگی تیمار و در طبیعت خوانسار رهاسازی شدند+ عکس
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا