Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران مدعی شده کارزار فشار حداکثری علیه ایران اثرگذار بوده است و نیازی نیست دولت بعدی برای رسیدن به اهدافش در قبال ایران رویه‌های خودش را تغییر دهد.

 «الیوت آبرامز»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» تصریح کرده در صورت انتخاب مجدد «دونالد ترامپ» به سمت ریاست‌جمهوری نیازی به تغییر در رویه‌های کاخ سفید علیه ایران وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«کریستین امان‌پور»، مجری سی‌ان‌ان با یادآوری اینکه وعده ترامپ در خصوص حصول «توافق بهتر با ایران» بعد از خروج از برجام محقق نشده از آبرامز پرسید: «آیا فکر می‌کنید اگر رئیس‌جمهور [ترامپ]مجدداً انتخاب شود یا جو بایدن در انتخابات پیروز شود نیاز به درایتی متفاوت برای محقق کردن کار‌هایی که شما می‌خواهید در قبال ایران انجام دهید، وجود دارد؟»

آبرامز در پاسخ گفت: «نه اینطور فکر نمی‌کنم. فکر می‌کنم کارزار فشار حداکثری اثر عظیمی روی ایران داشته. به صادرات نفتی آن‌ها نگاه کنید یا ارز ایران، ریال را نگاه کنید که سقوط کرده است.»

وی اضافه کرد: «فکر می‌کنم آن‌ها قادر نخواهند بود چهار سال دیگر این وضع را تحمل کنند. بنابراین، فکر می‌کنم اگر رئیس‌جمهور پیروز شود -یا اگر دولت جو بایدن از درایت لازم برای انجام این کار برخوردار باشد- ما در مقطعی قرار گرفته‌ایم که، چون ایرانی‌ها می‌دانند قادر نیستند چنین وضعی را برای ۴ سال دیگر تحمل کنند، آن‌ها آماده ورود به مذاکره خواهند بود.»

در حال تکمیل...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترامپ انتخابات آمریکا کارزار فشار حداکثری پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد: ایران به دلیل ضعف دولت واشنگتن به اسرائیل حمله کرد.

به گزارش مهر، رییس جمهور سابق آمریکا این بار به بهانه حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جانشین خود در کاخ سفید را هدف انتقاد قرار داد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که «جو بایدن» رییس جمهورآمریکا در حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اراضی اشغالی تا حدی مقصر است.

نامزد فعلی جمهوری خواهان در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا گفت: فقدان رهبری از سوی جو بایدن باعث جسورتر شدن تهران شده است!

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که حملات ایران به این دلیل انجام شد که آمریکا ضعف زیادی نشان می‌دهد.

ترامپ درباره عدم حمایت بایدن از اقدام نظامی تل آویو علیه تهران گفت: نقطه ضعفی که ما نشان دادیم، غیرقابل باور است و اگر من بر سر کار بودم این اتفاق نمی افتاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • نقد کارشناسان آمریکایی و صهیونیستی به ضعف بایدن در قبال ایران
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • اسرائیل زیر فشار حمله است
  • ترامپ: اسرائیل زیر فشار حمله است
  • زریبافان: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است /رئیسی نباید زیر بار فشار جریانات سیاسی و فامیلی برود