Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن جعفری عصر دوشنبه در جلسه مدیران ستادی استان خراسان رضوی با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر افزود: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فرهنگ عاشورا را تداوم دهیم.

وی از وفاق و همدلی میان مدیران استانی خبر داد و گفت: فعالیت، کار و تلاش در حوزه استانداری با قوت و قدرت ادامه دارد.

سرپرست استانداری خراسان رضوی به لزوم وقف خدمت از سوی مدیران استانی تاکید کرد و ادامه داد: ما در جنگ اقتصادی بوده و نه در لفظ که در عمل با مشکلات متعدد روبرو هستیم و باید شاهد تلاش حداکثری در مقابل فشار حداکثری دشمنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم کمک همه جانبه در جبهه جنگ اقتصادی گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی استان که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری شکل گرفته است باید با جدیت ادامه پیدا کند.

جعفری به اجرا و پیگیری سایر پروژه‌های استان تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای برخورد با سوء استفاده کنندگان در حوزه کارهای اساسی و توجه به نهضت خدمات‌رسانی باید مدنظر قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به دهیاری‌ها گفت: در نیمه اول سال جاری حدود ۷۶۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها واریز شده است.

مهدی سالیانی افزود: تاکنون برای بیش از ۲ هزار روستا مجوز دفاتر صادر شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز بر لزوم ارائه گزارش با اعداد و ارقام تاکید کرد و گفت: روند قبلی باید به صورت جدی ادامه پیدا کند.

علی رسولیان با قدردانی از معاونین و مدیران استانی افزود: ریل‌گذاری درستی تاکنون صورت گرفته است و وظیفه ما ادامه این مسیر است.

برچسب‌ها مشهد استانداری خراسان رضوی ماه صفر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی ماه صفر مشهد استانداری خراسان رضوی ماه صفر اخبار کنکور استانداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: هم اکنون دمای فعلی شهر مشهد مقدس ۹ درجه است و امروز تا ۱۱ درجه افزایش خواهد یافت.     همچنین در این اطلاعیه آمده است که تا ظهر فردا، دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ بارش باران در نقاط مختلف استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد مقدس ادامه دارد.       در ادامه این اطلاعیه ذکر شده که شهر قوچان با ۱۰ و شهر مشهد مقدس با بیش از هشت میلیمتر بیشترین بارش‌ها را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.      

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان
  • پاسخگویی مدیران خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه الکترونیکی سامد