Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ادینسون کاوانی مهاجم تیم ملی اروگوئه با امضای قراردادی راهی منچستریونایتد شد.
به گزارش آریا، ادینسون کاوانی در انتقالی آزاد به منچستریونایتد پیوست. کاوانی 33 ساله پس از بازی کردن برای دانوبیو، پالرمو، ناپولی و پاری سن ژرمن، دوران جدیدی را در اولدترافورد آغاز می کند. کاوانی که ارزش آن در ترنسفر مارکت 18 میلیون پوند برآورد می شود، پس از دونی فن ده بیک، الکس تلس و آماد ترائوره چهارمین خرید شیاطین سرخ در این پنجره نقل و انتقالات نام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد ادینسون کاوانی با منچستریونایتد یک ساله است و قابلیت تمدید برای یک سال دیگر را نیز دارا است.

- الکس تلس با قراردادی چهار ساله که می تواند برای سال پنجم هم تمدید شود به منچستریونایتد پیوست. این مدافع چپ برزیلی در انتقالی 18 میلیون یورویی به شیاطین سرخ ملحق شده است. منچستریونایتد پس از چندین روز مذاکره پر فشار با پورتو، بالاخره توافق طرف مقابل را جلب کرد و این بازیکن شب گذشته آزمایش های پزشکی تیم جدیدش را پشت سر گذاشت. هواداران یونایتد پس از نمایش های ضعیف لوک شاو در پیراهن این تیم، از این انتقال استقبال می کنند.

- پس از ماه ها مذاکره سرانجام کریس اسمالینگ به آاس رم بازگشت. با وجود یک دقیقه دیر ثبت شدن مدارک او در سازمان لیگ سری آ، فدراسیون فوتبال ایتالیا با این انتقال موافقت کرد. کریس اسمالینگ، مدافع 30 ساله منچستریونایتد که فصل گذشته به صورت قرضی در آاس رم بازی کرد، در انتقالی دائمی به این تیم بازگشت.
آاس رم سرانجام نظر منچستریونایتد را جلب کرد و کریس اسمالینگ را به خدمت گرفت. با تایید باشگاه رم؛ کریس اسمالینگ در انتقالی دائمی به ترکیب جالوروسی برمی گردد. رقم انتقال او 15 میلیون یورو است و 5 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش در توافق دو باشگاه ذکر شده است. کریس اسمالینگ قراردادی سه ساله با دستمزد 3 میلیون یورو در هر فصل با رم امضا کرده است. اسمالینگ پس از دائمی شدن قراردادش با رم گفت: چیزی در زندگی آسان به دست نمی آید. ذهن و قلب من در رم بود. خوشحالم که دوباره یکی از شما هستم. زنده باد رم.

- توماس پارتی هافبک 27 ساله غنایی اتلتیکو مادرید به زودی شاگرد میکل آرتتا در آرسنال می شود. به نقل از فابریتزیو رومانو، آرسنال که ساعاتی پیش برای فعال سازی بند فسخ 50 میلیون یورویی قرارداد توماس پارتی با اتلتیکو مادرید اقدام کرده بود، این رقم را رسما پرداخت کرده و این مسئله به تایید لالیگا رسیده است. لالیگا به اتلتیکو مادرید اطلاع داده که بند فسخ توماس پارتی فعال شده است. پارتی هم اکنون در لندن حضور دارد تا پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی آرسنال، قرارداد پنج ساله اش تا سال 2025 را با این باشگاه امضا کند. اتلتیکو مادرید نیز به زودی انتقال لوکاس توریرا از آرسنال را رسمی می کند.

- فدریکو کیه زا وینگر و وینگ بک 22 ساله ایتالیایی فیورنتینا که مدت ها مورد توجه بزرگ ترین تیم های ایتالیا بود، بالاخره راهی یوونتوس شد. با تایید وب سایت فیورنتینا، فدریکو کیه زا در انتقال قرضی دو ساله همراه با حق خرید اجباری به یوونتوس پیوسته است. فیورنتینا صحبتی در خصوص رقم انتقال نکرده اما خبرنگاران مطرح اسکای ایتالیا از جمله فابریتزیو رومانو و جانلوکا دی مارتزیو رقم انتقال را مجموعا 50 میلیون یورو ذکر کرده اند. انتظار می رود طی دقایق آتی، یوونتوس نیز در بیانیه ای جزییات کامل انتقال فدریکو کیه زا را منتشر کند. با جدایی ماتیا دی شیلیو و داگلاس کاستا از یوونتوس و ورود فدریکو کیه زا، پرونده نقل و انتقالات تابستانی 2020 یوونتوس بسته شد.

- بونا سار مدافع فرانسوی مارسی راهی بایرن مونیخ شد. بونا سار مدافع راست 28 ساله فرانسوی از مارسی به بایرن مونیخ پیوست تا بنجامین پاوار را به چالش بکشد. با تایید وب سایت بایرن مونیخ، بونا سار مدافع راست المپیک مارسی با امضای قراردادی چهار ساله تا سال 2024 به بایرن مونیخ پیوست. بایرن مونیخ برای این انتقال 9 میلیون یورو به المپیک مارسی پرداخت کرده است. بونا سار پس از مارک روکا، اریک ماکسیم چوپوموتینگ و داگلاس کاستا، چهارمین خرید بایرن مونیخ در دو روز پایانی نقل و انتقالات بود و با این خرید پرونده نقل و انتقالات تابستانی بایرن مونیخ بسته شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ادینسون کاوانی منچستریونایتد فدریکو کیه زا اتلتیکو مادرید ادینسون کاوانی نقل و انتقالات کریس اسمالینگ فدریکو کیه زا بایرن مونیخ میلیون یورو بونا سار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه جستجوهایش برای یافتن مربی جدید به رالف رانگنیک رسیده است. او که با تیم ملی اتریش نمایش‌های خوبی ارائه داده و به یورو ۲۰۲۴ راه یافته اکنون در دوراهی سختی قرار گرفته است.

امروز در خبری جدید اعلام شد که مذاکرات بین بایرن و رالف رانگنیک در حال حاضر در مراحل اولیه است. حقوق برای او مسئله‌ای نیست، بلکه رانگنیک می‌خواهد در مورد پروژه، برنامه‌های بلندمدت، بازیکنان ورودی، خروجی‌ها و نقش او بر تصمیم‌ها بداند.

دقایقی پیش مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اتریش هم پیشنهاد بایرن را تایید و ابراز امیدواری کرد که رانگنیک در تیم ملی بماند. پیتر شوتل گفت:«او در اینجا احساس راحتی می‌کند و از کار در تیم ملی راضی است. چیزهایی که در سال گذشته به آنها دست یافتیم برای ما دستاورد است و به خوبی آنها را کسب کرده‌ایم. وقتی نام باشگاهی مانند بایرن مونیخ به میان می‌آید کار برای ما سخت‌تر می‌شود. من امیدوار هستم که رالف نه‌تنها ما را انتخاب کند، بلکه در چند سال آینده نیز مربی اتریش باقی بماند.»

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد