Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه که آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در هفته اخیر در استان افزایش پیدا کرده است، گفت: استفاده از ماسک در این استان به زیر ۵۴ درصد رسیده است. هوشنگ بازوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین اقدامات در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان کرمانشاه اظهارداشت: متاسفانه با طولانی شدن روند بیماری کرونا کویا این بیماری برای شهروندان استان عادی شده و استفاده از ماسک در این استان به زیر ۵۴ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه که آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا  در هفته اخیر در استان افزایش پیدا کرده است، افزود: افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا بخاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم استفاده از ماسک است که نگرانی‌های کادر درمان و مسئولان استانی را برانگیخته است.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پیک دوم کرونا ۴۸۴ بیمار مبتلا به صورت همزمان در مراکز درمانی استان بستری بودند  اما این آمار طی هفته اخیر به ۴۸۸ نفر رسیده است. روند افزایش ابتلاء به این بیماری خطرناک با رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم ارتباط مستقیم دارد که امیدواریم شهروندان این مهم را مدنظر قرار دهند.
بازوند اضافه کرد: در راستای مقابله با سیر صعودی ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه، اگر دستگاه‌های اداری، صنوف و بانک‌ها و سایر مشاغل نکات بهداشتی را رعایت نکنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد. نظارت روی باشگاه‌های ورزشی استان هم از این پس افزایش پیدا می‌کند.
وی گفت: به منظور قطع زنجیره ایتلاء به کرونا در استان کرمانشاه، محدودیت‌های ۱۹ گانه کرونایی برای این هفته نیز در استان تمدید شد که در صورت ادامه این وضعیت، در هفته‌های بعد نیز ادامه خواهد داشت.   بیشتر بخوانید:  فراهم‌آوری شرایط مناسب برای تحصیل دانش آموزان کرمانشاهی

انتهای پیام/

برچسب ها: هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی

تین نیوز

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.

به گزراش تین نیوز به نقل از میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران